adexo3
۲۵۰۵۲
۵۰۶۵
۵۰۶۵
پ

فتح الله زاده نرفته به استقلال بازگشت

فتح‌الله‌زاده يكشنبه از استعفاي خود از مديرعاملي استقلال خبر داده بود.

خبرگزاری ایسنا: علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مديرعامل باشگاه استقلال در اين تيم ماندني شد.

امروز جلسه‌ سه نفره‌اي با حضور احمد رسولي نژاد، علي فتح‌الله‌زاده و امير قلعه‌نويي برگزار شد و در پايان با استعفاي فتح‌الله‌زاده مخالفت شد و او به عنوان مديرعامل استقلال به كارش ادامه خواهد داد.

فتح‌الله‌زاده يكشنبه از استعفاي خود از مديرعاملي استقلال خبر داده بود.

در همین ارتباط احمد رسول نژاد رييس هيات مديره باشگاه استقلال در پايان جلسه‌اي كه با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي داشت، گفت: استعفاي فتح‌الله‌زاده را قبول نكرديم و همه همراه و همدل با قدرت كار مي‌كنيم تا استقلالي قوي‌‌تر داشته باشيم.

وی درباره جلسه امروز كه پيرامون استعفاي علي فتح‌الله‌زاده برگزار شده بود، اظهار كرد: امروز جلسه‌ي سه نفره‌اي برگزار شد كه من، فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي در آن حضور داشتيم. از آنجايي كه استعفاي فتح‌الله‌زاده خطاب به من بود، آن را قبول نكردم و همه با هم همراه و همدل خواهيم بود تا استقلالي با قدرت و به مراتب قوي‌تر از فصل گذشته را تشكيل دهيم.

رسولي نژاد در ادامه بيان كرد: در اين جلسه امير قلعه‌نويي ليست بازيكنان را نيز در اختيار مديرعامل تيم گذاشت تا به بهترين شكل ممكن قراردادها پيگيري شود. همچنين سرمربي تيم در مسائل فني اختيار تام دارد و هر فردي كه مد نظرش باشد را به فتح‌الله‌زاده اعلام مي‌كند تا او اقدام به عقد قرارداد كند.

رييس هيات مديره باشگاه استقلال در ادامه بيان كرد: مشكلي بين ما وجود ندارد و با رضايت همه دوستان جلسه تمام شد و هم‌پيمان و متعهد شديم كه تيمي قدرتمند ببنديم تا هواداران را شاد كنيم. فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي به عنوان مديرعامل و سرمربي تيم استقلال با تمام وجود در خدمت باشگاه نامدار و پرافتخار استقلال و ميليون‌ها هوادار آن خواهند بود.

وي در پاسخ به اين سوال كه دليل استعفاي فتح‌الله‌زاده چه بود؟ گفت: دليل خاصي نداشت و هيات مديره هم تصميم گرفت كه با استعفاي فتح‌الله‌زاده موافقت نكند و او با قدرت كارش را پيگيري مي‌كند. پس از اين هيچ مشكلي وجود نخواهد داشت و سرمربي و مديرعامل تيم در فضايي برادرانه، كار خواهند كرد و اگر هم موردي پيش بيايد بلافاصله بين خودمان حل خواهيم كرد، از اين پس شما هيچ موردي را نخواهيد ديد كه از مجموعه باشگاه به بيرون درز كند.

او همچنين درباره ليست بازيكنان قلعه‌نويي گفت: اين ليست به صورت محرمانه در اختيار مديرعامل قرار گرفته است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج