adexo3
۲۱۶۶
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

عذرخواهي باشگاه جوبيلوايواتا و واكنش فدراسيون فوتبال ژاپن :

توهین تماشاگران ژاپني به افشين قطبي

تماشاگران ژاپني در يك اقدام عجيب سياسي و نژاد پرستانه از قطبي خواستند كه كشورش از توليد سلاح هسته‌اي دست بردارد!

تماشاگران ژاپني در يك اقدام عجيب سياسي و نژاد پرستانه از قطبي خواستند كه كشورش از توليد سلاح هسته‌اي دست بردارد! تماشاگران تيم فوتبال جوبيلوايواتاي ژاپن در ديدار مقابل شيميزو در چارچوب ليگ فوتبال ژاپن اقدام به بالا بردن پلاكاردي كردند كه در آن از افشين قطبي، سرمربي تيم فوتبال شيميزو خواسته شده بود كه ايران از توليد سلاح هسته‌اي دست بردارد.

توهین تماشاگران ژاپني به افشين قطبي

فدراسيون فوتبال ژاپن به شدت در برابر اين اقدام غير ورزشي تماشاگران جوبيلوايواتا جبهه گيري كرد و اين باشگاه را به جريمه سنگين و تحريم تهديد كرد. قبل از شروع بازي دو نفر از تماشاگران جوبيلو ايواتا اقدام به بالا بردن پلاكاردي كردند كه در آن از افشين قطبي خواسته شده بود كه كشورش از توليد سلاح هسته‌اي دست بردارد. اين اقدام تماشاگران ژاپني واكنش تماشاگران شيميزو را به دنبال داشت و منجر به درگيري ميان آن‌ها شد و دو نفري را كه آن پلاكارد را بلند كرده بودند را از ورزشگاه بيرون كردند.

به دنبال پايان بازي، رييس باشگاه جوبيلوايواتا اين اقدام تماشاگران تيمش را به شدت محكوم كرد و از افشين قطبي و تيمش عذرخواهي كرد و وعده داد كه ديگر چنين رويدادهاي تكرار نخواهد شد. عذرخواهي رييس باشگاه جوبيلوايواتا مانع از واكنش فدراسيون فوتبال ژاپن در برابر اقدام سياسي و غير ورزشي نخواهد شد. رسانه‌هاي ژاپني اعلام كردند كه ناظر بازي دو تيم بعد از پايان بازي گزارشي را به فدراسيون فوتبال ژاپن نوشت كه در آن از حركت نژاد پرستانه تماشاگران جوبيلوايواتا سخن به ميان آمده بود.

منبع : ایسنا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      از ژاپنی هابا فرهنگ بعیده

    • يك شهروند

      ژاپني ها تنها ملتي هستند كه متحمل ضربه سنگين بمب اتمي شده اند ، لذا صرف نظر از موضوع ايران ، بروز چنين حركاتي از آنها چندان هم غير عادي نيست. هنوز افراد زيادي در ژاپن وارث انواع نقص عضو ناشي از اثرات بمب اتمي آمريكا هستند.

    • رضا

      ولي جالبه واكنش مسئولين باشگاه و فدراسيون فوتبال ژاپن كه در مقابل سياسي نمودن جو ورزشگاه ، خيلي خوب واكنش نشان داده اند .

    • محسن

      به نظر من اونا همشون به نوعی شست وشوی مغزی شدندو بهتره که اگه طلبی نسبت به سازندگان بمب اتمی در خودشان احساس میکنند اون رو در درجه اول از امریکا بخوان

    • سهرابی

      ژاپن خودش منبع اتم جند استان بخاطر انفجار تخلیه شده ماکه اتم نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج