adexo3
۱۸۱۷۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کریمی با شاهین به بوشهر برنگشت

پایان "اولتیماتوم بازی"؛ خداحافظ فیروز خان

باخت به ذوب آهن منجر به خداحافظی سرمربی شاهین از این تیم شد.

پایان "اولتیماتوم بازی"؛ خداحافظ فیروز خان

تماشا: باخت به ذوب آهن منجر به خداحافظی سرمربی شاهین از این تیم شد. با اینکه پیش از این اعلام شده بود مدیران شاهین تا پایان هفته بیست و ششم به فیروز کریمی مهلت دادند، اما این مربی بعد از شکست مقابل ذوب آهن در رختکن با تک تک بازیکنانش خداحافظی کرد و گفت: «امیدوارم هرکس دیگری که به جای من می آید بتواند نتایج خوبی بگیرد». کریمی بعد از خداحافظی از اصفهان به تهران رفت تا نشان دهد تمایلی به ادامه همکاری با بوشهری ها ندارد.

او آن قدر برای خداحافظی با شاهین عجله داشت که حتی شاهد شکست تیمش مقابل ذوب آهن نبود و زودتر از سوت پایان به رختکن رفته بود. گل دقیقه 95 فرشید طالبی زمانی به ثمر رسید که یک دقیقه قبل از آن فیروز کریمی نیمکت را ترک کرده بود و وارد رختکن شده بود. البته این اتفاق در دور رفت در بازی مقابل استقلال در تهران هم رخ داد و گل سوم استقلال زمانی به ثمر رسید که کریمی به رختکن رفته بود.

خبر استعفای کریمی در حالی منتشر شد که قبلا مسوولان شاهین به او برای کسب امتیاز اولتیماتوم داده بودند. بوشهری ها طبق هدف گذاری شان از سه بازی ذوب آهن، شهرداری و داماش 5 امتیاز می خواستند. این هدف گذاری یک تبصره هم داشت: «اگر در مرحله ای کار به جایی برسد که کسب حداقل امتیاز اعلام شده ممکن نباشد، هدف اعلام شده به عدد بزرگ تر گرد می شود».

یا به زبان ساده تر یعنی «اگر شاهین نتواند از بازی با ذوب آهن امتیاز بگیرد باید دو بازی بعدی را ببرد تا شش امتیاز کسب کند». به این ترتیب کریمی می بایست در جدال با شهرداری و داماش هر دو بازی را ببرد. نکته جالب توجه این است که هر دو تیم داماش و شهرداری، رقیبان شاهین برای بقا در لیگ برتر هستند. البته مسئولان شاهین بوشهر تاکید کرده بودند بحث اولتیماتوم مطرح نیست و این هدف گذاری با تایید خود کریمی انجام شده است.

شاید همین اولتیماتوم و ناامیدی از انجام آن، اصلی ترین مساله برای جدایی کریمی باشد. فیروز کریمی از هفته دهم به جای درخشان روی نیمکت شاهین نشست. شاهین در این 10 بازی، تنها 14 امتیاز کسب کرد و از رده های میانی جدول به جمع فانوس به دستان پیوست.

بوشهری ها که تا پیش از آمدن کریمی صاحب بهترین خط دفاعی لیگ بودند در این 15 بازی 17 گل خوردند و تنها 10 بار موفق به گلزنی شدند. این آمار ضعیف برای اخراج هر مربی ای کافی است، اما رساندن شاهین به فینال جام حذفی و نشان دادن دروازه های آسیا به هواداران رویاپرداز بوشهری، آستانه تحمل مدیران این تیم را بالا برده بود.

اما حالا به نظر می رسد که کاسه صبر بوشهری ها در حال لبریزشدن است و کریمی با آگاهی از این مساله، جدایی محترمانه را به اخراج ترجیح داده است. جدایی به موقع برای کریمی چنان مهم بود که او حتی در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت نکرد و ترجیح داد از خیر مزه پرانی و نمک ریختن در مقابل خبرنگاران بگذرد.

این در شرایطی است که مسوولان شاهین هیچ وقت وجود چنین تعهدنامه ای را تایید نکرده اند و همیشه بحث درباره وجود تعهد شفاهی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد تکخال

      از وقتي كه اومد از 9تا بازي 2تا برد اورد...

    • احمد تکخال

      از وقتي كه اومد از 9تا بازي 2تا برد اورد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج