adexo3
۱۶۱۹۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حمایت همه جانبه سازمان های دولتی، خصوصی و مردمی از شاهین

ای بارسلونا نگران باش که شاهین آمد!

راهیابی شاهین بوشهر به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، شور و هیجان زیادی را بین هواداران این تیم ایجاد کرده است؛ اتفاقی که باعث شده مردم بوشهر با وجود فاصله تقریبا یک هفته ای تا بازی تیمشان مقابل مس کرمان، برنامه ریزی ویژه ای برای حضور در ورزشگاه و تشویق تیمشان انجام دهند.

برترین ها به نقل از هفت صبح : راهیابی شاهین بوشهر به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، شور و هیجان زیادی را بین هواداران این تیم ایجاد کرده است؛ اتفاقی که باعث شده مردم بوشهر با وجود فاصله تقریبا یک هفته ای تا بازی تیمشان مقابل مس کرمان، برنامه ریزی ویژه ای برای حضور در ورزشگاه و تشویق تیمشان انجام دهند.

بعد از اعلام آمادگی بسیاری از مردم استان های مجاور بوشهر باری حضور در ورزشگاه شهید بهشتی و تشویق شاهین، بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی بوشهر هم حمایت از این تیم در این مسابقه حساس اعلام آمادگی کرده اند.

طبق آخرین اخبار، شهرداری بوشهر اجازه نصب بنرهای سه در چهار متری را برای ترغیب مردم برای حضور در ورزشگاه داده است. جالب اینکه شهرداری برای نصب این بنرها، درخواست هیچ مبلغی از شاهینی ها نکرده تا این کار را تنها برای حمایت از نماینده بوشهر در مسابقات جام حذفی انجام داده باشد.

از طرف دیگر مدیرکل شهرک توریستی منطقه اقتصادی بوشهر، با پرداخت کل هزینه فروش بلیت های بازی شاهین مقابل مس کرمان، باعث شده تماشاگران مشتاق به تماشای این بازی بتوانند این مسابقه حساس را به طور رایگان در ورزشگاه شهید بهشتی تماشا کنند.

در کنار همه فعالیت هایی که برای حمایت همه جانبه از شاهین انجام شده، برنامه ورزشی رادیو بوشهر هم با پخش برنامه های ویژه ای برای تبلیغ این بازی تلاش می کند.

اما نکته جالبی که این روزها در این برنامه رادیویی به چشم می آید، تماس ها و پیامک های هوادارانی است که در برخورد با این تبلیغات توسط مجری برنامه خوانده می شود. حتی در این پیامک ها هواداران شاهین برای تیم های بزرگ اروپایی کری خوانده اند و ورود شاهین را به آسیا برای حریفان اعلام کرده اند.

یکی از جالب ترین پیامک ها در روزهای پیش پیامکی بود که از شعر معروف «در هوا چند معلق می زنی جلوه کنی / ای کبوتر نگران باش که شاهین آمد» از شاعر بوشهری برگرفته شده و با این مضمون برای برنامه رادیو ارسال شده بود: «ای بارسلونا نگران باش که شاهین آمد!»


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ای بارسلونا نگران باش که شاهین آمد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج