adexo3
۱۲۹۷۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آغاز انتخاب رشته دانشگاه آزاد از امروز

ثبت‌نام مقاطع مختلف دانشگاه آزاد در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون از امروز آغاز می‌شود و تا شنبه اول شهریور ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: انتخاب رشته داوطلبان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد و شرکت‌کننده در آزمون سراسری سال ۹۳ از امروز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه آغاز می‌شود و تا شنبه اول شهریور ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org و تهیه کارت اعتباری برای پرداخت الکترونیکی برای داوطلبان مقطع کارشناسی ۲۵ هزار تومان و هزار تومان برای مقطع کاردانی است نسبت به انتخاب رشته ۲۰ کد رشته محل رشته‌های نیمه وقت و تمام وقت را انتخاب کنند.

ثبت‌نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد

داوطلبان مقطع کاردانی نیز می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت مرکز آزمون و تهیه پرینت از ثبت‌نام خود در سایت مرکز آزمون از روز شنبه ۸ شهریورماه به واحد دانشگاهی انتخابی خود مراجعه و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

ثبت نام بدون آزمون رشته‌های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

ثبت‌نام برای مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد نیز از امروز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org آغاز می‌شود و تا روز شنبه اول شهریورماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش داوطلبان با تهیه کارت اعتباری می‌توانند به صورت آنلاین با پرداخت هزینه ثبت‌نام رشته‌ محل‌های خود را انتخاب و ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

داوطلبان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می‌توانند دوره‌های بدون آزمون را انتخاب کرده و مجاز به انتخاب ۱۰ رشته محل از یک مجموعه آموزشی با توجه به دفترچه ثبت‌نامی که بر روی سایت مرکز ‌آزمون قرار گرفته هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج