adexo3
۱۱۱۸۰۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فرکي: آنگولا يک تيم رده سوم آفريقايي است

مربي سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت: فقر گلزني در تيم ملي به ضعف فوتبال داخلي ما مربوط مي‌شود.

ورزش سه: مربي سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت: فقر گلزني در تيم ملي به ضعف فوتبال داخلي ما مربوط مي‌شود.

حسين فرکي در مورد ديدار تدارکاتي روز جمعه تيم ملي با آنگولا و اينکه در جام جهاني ۲۰۰۶ ايران با اين تيم بازي کرده است، گفت: از آن بازي سال‌ها مي‌گذرد، با اين حال در آن مسابقه ايران تيم برتر ميدان بود، اما آنگولا از لحاظ بدني در سطح بالايي قرار دارد و قدرت بدني آنها بيشتر از تکنيک آنهاست و بر همين اساس هم در آن بازي، با وجود آنکه برتر از حريف بوديم، روي يک ارسال و ضربه سر برخلاف جريان بازي گل خورديم. بعد از آن گل، تلاش کرديم تا دروازه آنگولا را باز کنيم و موقعيت‌هاي فراواني براي گلزني داشتيم که درنهايت فقط از يکي از آنها استفاده کرديم.

وي ادامه داد: آنگولا يکي از تيم‌هاي رده دوم و سوم آفريقاست و بازي شبيه‌سازي خوبي براي مسابقه با نيجريه در جام جهاني است، البته من بنا به دلايلي نتوانستم دو بازي تيم ملي مقابل بلاروس و مونته‌نگرو را به خوبي ببينم.

مربي تيم ملي ايران در جام جهاني ۲۰۰۶ در مورد ضعف گلزني تيم ملي در ديدار با بلاروس و مونته‌نگرو گفت: فقر گلزني تيم ملي در مسابقات مقدماتي جام جهاني هم به چشم آمد اما اين ضعف به خاطر ضعف فوتبال داخلي است، اگر قوچان‌نژاد و دژاگه را کنار بگذاريم که در خارج از ايران بازي مي‌کنند و برخي اوقات هافبک‌ها هم اقدام به گلزني مي‌کنند اما اين فقر گلزني در تيم ملي به دليل ضعف فوتبال داخلي ماست که گاهي اوقات به تيم ملي هم سرايت مي‌کند.

فرکي افزود: با توجه به اينکه تيم ملي دو مرحله اردو در آفريقاي جنوبي و اتريش داشته و بخشي از بازيکنان در اردوي افريقاي جنوبي نبودند و بخشي هم در اتريش به تازگي اضافه شدند، شايد هنوز با هماهنگي لازم نرسيده‌اند و تيم ملي به زمان بيشتري نياز دارد، اما اميدواريم گلزني‌هاي تيم ملي آغاز شود.

مربي سابق تيم ملي در مورد بازي‌هاي تدارکاتي ايران پيش از جام جهاني ۲۰۰۶ گفت: ما در آن زمان بازي‌هاي تدارکاتي خوبي را انجام داديم اما همانطور که بارها گفته شد در جام جهاني آلمان مشکلاتي داشتيم که ارتباطي به بازي‌هاي تدارکاتي خوبي که انجام داديم نداشت، با اين حال بازي‌هاي تدارکاتي خوبي براي تيم ملي تدارک ديده شد.

فرکي در مورد حريفان تدارکاتي تيم ملي قبل از جام جهاني برزيل و اينکه با حريفان ضعيفي بازي مي‌کنيم، گفت: همان زمان هم که در تيم ملي بودم گفتم هر بازي تدارکاتي دستاورد خودش را دارد و برگزار شدنش از برگزار نشدنش بهتر است، با اين حال اگر شرايطي مهيا مي‌شد که بازي‌هاي تدارکاتي بهتري داشتيم، وضعيت بهتر بود. اگر يادتان باشد پيش از جام جهاني ۱۹۹۸ تيم ملي با ۷ گل از رم شکست خورد با اين حال آن تيم در جام جهاني خوش درخشيد. آن زمان ايويچ سرمربي تيم ملي بود.

سرمربي فصل گذشته فولاد خوزستان در مورد اينکه آيا کي‌روش هم هراس دارد که به سرنوشت ايويچ دچار شود و به همين خاطر با تيم‌هاي قدرتمند بازي‌هاي تدارکاتي برگزار نمي‌کند، گفت: کي‌روش مي‌گويد که مي‌داند از انتخاب حريفان تدارکاتي چه هدفي دارد و خوب نيست که ما ذهنيت منفي نسبت به سرمربي تيم ملي داشته باشيم، زيرا سرمربي تيم ملي براي موفقيت تيم ما تلاش مي‌کند و موفقيت خودش برايش اهميت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شکست راهی بسوی پیورزی است

      ولی در مقابل شما شیره فرکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج