adexo3
۱۱۱۱۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هجوم رئالی‌ها به محل نشست خبری؛

آنجلوتی: مهمترین تورنمنت را فتح کردیم

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از کسب دهمین عنوان قهرمانی این تیم در اروپا از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و تیمش را شایسته پیروزی مقابل اتلتیکومادرید دانست.

خبرگزاری مهر : سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید هنگام پاسخ به سئوالات خبرنگاران با ورود ناگهانی بازیکنان رئال مادرید روبرو شد که با فریاد شادی از سرمربی شان حمایت کردند و برای چند دقیقه جو کنفرانس را به هم ریختند.

آنچلوتی در ابتدا گفت: بسیار خوشحالم که این موفقیت را با رئال مادرید کسب کردم و از همه بازیکنان و همکارانم در باشگاه رئال مادرید تشکر می کنم. هواداران رئال اکنون خوشحال هستند و به همین دلیل من هم خوشحال هستم.

سرمربی ایتالیایی رئال در ادامه افزود: اتلتیکومادرید خیلی خوب دفاع می کرد، همه راه ها را تا ثانیه آخر امتحان کردیم و در نهایت توانستیم در دقیقه سوم وقت های تلف شده بازی را به تساوی بکشانیم. این طبیعت فوتبال است که تا ثانیه آخر برای گل زدن تلاش کنیم.

وی افزود: فصل پر فراز و نشیبی بود اما در پایان فتح لیگ قهرمانان اروپا خستگی ما را در کرد و بسیار خوشحالم که موفق شدیم به این شکل فصل را به پایان ببریم. ما مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان را فتح کردیم و از این بابت به خودم افتخار می کنم.

کارلتو در پایان گفت: قبل از بازی به دیه گو سیمئونه به خاطر کسب عنوان قهرمانی در لیگ تبریک گفتم، بعد از پایان بازی هم به او تبریک گفتم چرا که آنها فوق العاده بازی کردند. در مجموع فکر می کنم ما شایسته پیروزی بودیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج