adexo3
۱۴۲۳۷۲۱
۱۳۷۵
۱۳۷۵
پ

مکس دیوانه آخرین جام را هم گرفت!

ماسیمو آلگری آخرین جام را هم برای یووه گرفت و با این تیم در جام حذفی قهرمان شد.

همشهری‌آنلاین: یوونتوس در بدترین فصل خودش هم از جام بی‌نصیب نمی‌ماند. با گل دقیقه۴ ولاهوویچ یک جام دیگر به پرافتخارترین باشگاه ایتالیا اضافه شد و جام‌حذفی برای پانزدهمین‌بار به این باشگاه رسید. آنها ۳۶بار هم قهرمان سری‌آ شده‌اند.

با فتح کوپا ایتالیا، آلگری با کسب پنجمین قهرمانی و عبور از روبرتو مانچینی و اسون گوران اریکسون، به پرافتخارترین مربی تاریخ کوپا ایتالیا تبدیل شد. این مربی که سر نخواستنش دعواست، احتمالا آخرین روزهای دومین حضورش روی نیمکت یووه را سپری می‌کند. او برای فسخ قرارداد حاضر نیست از غرامت ۱۵میلیون یورویی چشم بپوشد. گزینه جانشینی‌ آلگری هم تیاگو موتا، همان کسی است که بولونیا را پس از ۵۹سال به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده رساند. جالب اینجاست که بولونیا با تفاضل گل بهتر نسبت به یووه در رده سوم ایستاده است و ۲تیم و این دو سرمربی فردا با هم بازی دارند؛ یک نبرد حیثیتی برای ۲مربی و جنگ رده سوم برای ۲باشگاه.

مکس دیوانه آخرین جام را هم گرفت!

مد مکس (مکس دیوانه، لقب ماسیمیلیانو آلگری) بخش عمده‌ای از جام‌های یوونتوس را برای این باشگاه به ارمغان آورده اما همچنان هیچ‌کس از او راضی نیست. آلگری سومین سرمربی پرافتخار تاریخ یوونتوس است؛ جووانی تراپاتونی با ۱۴جام، مارچلو لیپی با ۱۳جام و مکس آلگری با ۱۲جام. او پس از فتح جام روی دست بازیکنان تیم به هوا پرت شد اما به زمین افتاد!

با همه این جام‌ها، باشگاه از عملکرد او و سبک تیم اصلا راضی نیست. باشگاه یوونتوس ساعات پرتنشی را سپری می‌کند. با وجود قهرمانی یوونتوس در کوپا ایتالیا، صحبت‌ها درباره اخراج ماسیمیلیانو آلگری آغاز شده است. دلیل این موضوع واکنش‌ها و رفتارهای سرمربی یووه در بازی با آتالانتاست. این مربی به‌دلیل رفتارش در فینال ۵هزار یورو جریمه و از ۲بازی محروم شد. با توجه به اینکه این محرومیت در سری‌آ اعمال می‌شود، آلگری تا پایان فصل دیگر روی نیمکت تیم نمی‌نشیند. او با یکی از مدیران به نام جونتولی درگیر شد و باشگاه از این موضوع عصبانی است. درصورت اخراج مکس، پائولو مونترو در ۲بازی آینده روی نیمکت یووه خواهد نشست. البته آلگری دیروز به کمپ تمرینی رفت و تیم را تمرین داد. او به واچاگو، سردبیر توتو هم حمله کرده و به او گفته بود: «حقیقت را در روزنامه بنویس، نه چیزی که باشگاه به تو می‌گوید!» آلگری سر دادستان فدرال ایتالیا هم داد زد و با لگد چند تجهیزات را خراب کرد.

آتالانتا در ۶دوره اخیر ۴بار به فینال این رقابت‌ها رفته و شکست خورده است. تنها سالی که آنها قهرمان شدند، سال ۱۹۶۳بود؛ تنها جام مهم تاریخ ۱۱۶ساله این باشگاه. آتالانتا چهارشنبه‌شب فینال لیگ اروپا را مقابل بایرلورکوزن برگزار می‌کند.

پیش از این یووه هیچ‌یک از ۶بازی آخرش را نبرده و آتالانتا از ۶بازی آخر در ۵بازی پیروز شده بود.

یووه ۲۳بار به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافته و بیش از هر تیم دیگری قهرمان کوپا ایتالیا(۱۵بار) شده است. اینتر و آاس‌رم با ۹ و لاتزیو با ۷قهرمانی در رده‌های بعدی پرافتخارترین تیم‌ها قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج