adexo3
۱۴۲۱۳۷۲
۲ نظر
۱۵۶۴
۲ نظر
۱۵۶۴
پ

شاگرد محبوبِ محمد مورایس زیر تیغ جراحی رفت

میلاد زکی‌پور بعد از آسیب‌دیدگی به‌وجود آمده در دیدار برابر استقلال خوزستان، بینی خود را به تیغ جراحان سپرد.

فوتبال ۳۶۰: میلاد زکی‌پور بعد از آسیب‌دیدگی به‌وجود آمده در دیدار برابر استقلال خوزستان، بینی خود را به تیغ جراحان سپرد.

شاگرد محبوبِ محمد مورایس زیر تیغ جراحی رفت

سپاهان اصفهان در دیدار مقابل استقلال خوزستان نه‌تنها 2 امتیاز ارزشمند خانگی را از دست داد و امید این تیم برای کسب عنوان قهرمانی به حداقل رسید و حتی جایگاه‌شان در رتبه سوم به خطر افتاد، بلکه یکی از مهره‌های موردعلاقه ژوزه مورایس هم در این نبرد دچار مصدومیت شد؛ میلاد زکی‌پور. مدافع چپ سرعتی طلایی‌پوشان که جزو اولین بازیکنانی بود که بعد از حضور مورایس در سپاهان به این تیم پیوست، در جدال اخیر این تیم برابر استقلال خوزستان از ناحیه بینی دچار آسیب‌دیدگی شد.

زکی‌پور با وجود آسیب‌دیدگی به‌وجود آمده، تا پایان مسابقه در زمین بازی ماند اما بعد از اتمام تقابل با حریف اهوازی، مدافع چپ سپاهان تحت مداوای پزشکان قرار گرفت و مشخص شد که او از ناحیه بینی دچار شکستگی شده و ستاره کلیدی سپاهان راه چاره‌ای جز انجام عمل جراحی ندارد. میلاد زکی‌پور صبح امروز (پنجشنبه) بینی خود را به تیغ جراحان سپرد و حالا باید طی روزهای آینده نرم‌نرمک با ماسک مخصوص مهیای بازگشت به تمرینات سپاهان شود و برای بازگشت به ترکیب این تیم تلاش کند.

میلاد، غایب قطعی دوئل با مس

مدافع 28 ساله سپاهان در طول 2 فصل اخیر در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بیش از 50 بازی برای طلایی‌پوشان اصفهانی انجام داده و 3 گل و 4 پاس گل هم در کارنامه میلاد زکی‌پور دیده می‌شود. زکی‌پور که یکی از چهره‌های محبوب و موردعلاقه ژوزه مورایس است، در حالی امروز بینی خود را به تیغ جراحان سپرد که سپاهان باید روز شنبه در رفسنجان به مصاف مس برود و با توجه به عمل جراحی انجام شده، زکی‌پور قادر به همراهی تیمش در این مسابقه حساس نخواهد بود.

دوئل با ملوان، موعد بازگشت زکی‌پور؟

پزشکان تیم سپاهان در تلاش هستند تا بتوانند میلاد زکی‌پور را برای تقابل با ملوان بندرانزلی که در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود، آماده کنند. طلایی‌پوشان اصفهانی پنجشنبه هفته آینده در خانه میزبان ملوان بندرانزلی هستند و با توجه به فاصله 7 روزه تا موعد انجام دیدار با ملوان، سرنوشت زکی‌پور برای این مسابقه نامشخص است. البته گفته می‌شود که تلاش‌ها برای طراحی ماسکی مخصوص برای مدافع چپ سپاهان در حال انجام است و اگر ماسک موردنظر آماده شود، احتمالاً او از دیدار برابر ملوان در جام حذفی به ترکیب سپاهان باز می‌گردد.

یوسفی و نورافکن، گزینه‌های در دسترس مورایس

سرمربی سپاهان با توجه به اینکه مهره موردعلاقه خود را برای جدال حساس با مس رفسنجان از دست داده، به دنبال انتخاب بهترین گزینه برای پر کردن جای خالی میلاد زکی‌پور در ترکیب تیمش است. امید نورافکن، ستاره باتجربه سپاهان یکی از گزینه‌های در دسترس مورایس است و البته آریا یوسفی، پدیده جوان طلایی‌پوشان هم توانایی بازی در پست دفاع چپ را دارد. با توجه به شرایط به‌وجود آمده، باید دید روز شنبه کدام بازیکن در رفسنجان در نقش جانشین زکی‌پور در ترکیب سپاهان برابر مس به میدان خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      محمد مورایس خخخ

    • استقلال قهرمان دسته سه

      جم کن بابا،محمد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج