adexo3
۱۴۲۱۱۴۴
۲۵۰۳
۲۵۰۳
پ

رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!

گفته می‌شود تراکتور تبریز برای جذب چند بازیکن ملی‌پوش اقدامات مقدماتی را انجام داده است.

ایرنا: چند هفته قبل بود که پاکو خمس از هدایت تراکتور کنار رفت تا نام گزینه‌های متعددی برای جانشینی او شنیده شود. از جمله این مربیان یحیی گل‌محمدی بود که گویا کارهای او برای حضور در تراکتور برای فصل بعد تقریبا نهایی شده و فقط یکی دو گام مانده تا او رسماً هدایت تیم تبریزی را بر عهده بگیرد.

بعد از اینکه مذاکره با گل‌محمدی انجام شد، حمید مطهری هم مسئولیت فنی تراکتور را تا پایان این فصل بر عهده گرفت. دستیار سابق یحیی که در پرسپولیس کنار او حضور داشت و این دو به عنوان قهرمانی لیگ برتر هم رسیدند. همچنین قبل از مطهری، محمد عسگری- دستیار و آنالیزور گل‌محمدی در ذوب‌آهن و پرسپولیس- هم به کادرفنی تراکتور اضافه شد و کار خود را آغاز کرد.

رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!

تمام این اتفاقات را کنار شایعه‌های نقل و انتقالاتی تراکتور بگذاریم، بیشتر به حضور گل‌محمدی در تبریز پی می‌بریم. او از مدیران تراکتور وعده جذب چند بازیکن تیم ملی را گرفته و در این مسیر یکی از بازیکنان باتجربه تیم تبریزی هم قرار است وارد عمل شود.

در این باره شایعه‌ای در تبریز به راه افتاده که می‌تواند خبر ناراحت کننده‌ای برای هواداران پرسپولیس باشد. گفته می‌شود علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی در صدر لیست بازیکنان مورد نظر تراکتور قرار دارند. نکته اینکه بیرانوند یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما بند جدایی در توافق او گنجانده شده است. ترابی و اسماعیلی‌فر در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شوند و می‌توانند بدون مشکل تیم بعدی خود را انتخاب کنند.

البته این اخبار احتمالا از سوی بازیکنان و دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس تکذیب می‌شود اما می‌توانیم تا فصل نقل و انتقالات منتظر بمانیم و ببینیم آیا این شایعه‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند یا نه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج