adexo3
۱۴۲۰۷۵۱
۹۵۴
۹۵۴
پ

چشم و هم‌چشمی جذاب ستاره‌های خارجی سرخابی‌ها

جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو، ساعاتی پس از درخشش اوستون اورونوف برای پرسپولیس، با لباس استقلال خوش درخشیدند و گلزنی کردند.

فوتبال ۳۶۰: آخرین بازی هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به انجام رسید و استقلال در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر یک از سد ذوب‌آهن گذشت. این پیروزی حیاتی باعث شد شاگردان جواد نکونام پس از چند ساعت مجددا صدر جدول را از رقیب سنتی خود، پرسپولیس، پس بگیرند.

چشم و هم‌چشمی جذاب ستاره‌های خارجی سرخابی‌ها

تقلید جلال و گوستاوو از اوستون

همانند بازی نساجی و پرسپولیس، در این مسابقه هم ستاره‌های اصلی بازیکنان خارجی بودند. پس از بریس اوستون اورونوف مقابل تیم قائمشهری، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو نیز خودی نشان دادند و با گل‌های‌شان نشان دادند چیزی از ستاره سرخ‌پوشان تهرانی کم ندارند.

اولین گل جلال در آزادی و شکستن طلسم ۷۴ روزه

گل اول آبی‌ها به وسیله ماشاریپوف زده شد. بازیکن ازبک استقلال در این هفته‌ها درخشش هموطن خود در تیم رقیب را می‌دید اما خودش در امر گلزنی ناکام بود. با این وجود طلسم بازیکن اسبق النصر عربستان پس از ۷۴ روز شکست و او موفق شد دومین گل خود برای استقلال را به ثمر برساند. گل قبلی جلال‌الدین برابر ملوان در انزلی زده شد و آن گل نیز گلی تساوی‌بخش بود. این اولین باری بود که ماشاریپوف در ورزشگاه آزادی دروازه رقبا را باز می‌کرد.

بلانکو، منجی همیشگی جواد در نیم‌فصل دوم

دیگر گل تیم جواد نکونام توسط ستاره محبوبش در خط حمله یعنی گوستاوو بلانکو زده شد.‌ بازیکنی که در نیم‌فصل دوم جزو نفرات برجسته استقلال بوده و پنجمین گلش در این برهه از فصل و ششمین گلش در مجموع را به‌ثمر رساند تا بار دیگر به صدر جدول گلزنان تیم پایتخت‌نشین بازگردد و همسایه مهرداد محمدی شود. بلانکو مقابل استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک نیز برای تیمش گلِ 3 امتیازی و منجر به پیروزی زده بود و حالا بار دیگر فرشته نجات نکونام شد. او مقابل مس رفسنجان هم با ۲ گلش اجازه باخت را نداد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج