اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۴۱۹
۱ نظر
۲۰۳۶
۱ نظر
۲۰۳۶
پ

تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد

فدراسیون کشتی با تاکید بر این که حسن یزدانی همچنان گزینه اول برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، اعلام کرد در صورتی که وی نتواند به شرایط ایده آل برسد، به گزینه دیگری فکر خواهد کرد.

همشهری آنلاین: فدراسیون کشتی اعلام کرد: نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می گردد.

۱- با توجه به اینکه رقابت های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می شود، آقای حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.

تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند ۱ حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می نماید.

فدراسیون کشتی در شرایطی تکلیف حسن یزدانی برای حضور در المپیک را مشخص کرده است که در خبر این فدراسیون اشاره ای به وضعیت کامران قاسمپور و احتمال حضور او در المپیک نشده است. به نظر می رسد در بند دوم اشاره شده که در صورت ناکامی حسن یزدانی کادر فنی به گزینه دوم یعنی قاسمپور فکر خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دلزده

      مگه فرصت فکر هستش کامران هم باید بره بدنش به حریف بخوره ،برای المپیک واقعا دبیر تنها بین اینهمه مازندرانی ،واقعا که بی عدالتی است هردو فرزندان من نور چشم ،ولی المپیک من ما ایران ،شخصی چیزی نداریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج