اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۷۹۸۴
۱ نظر
۷۹۳۶
۱ نظر
۷۹۳۶
پ

آسیب جدی عبدالکریم به دروازه‌بان آینده‌دار پرسپولیس!

پرسپولیس در فصل جاری اگرچه به غیر از علیرضا بیرانوند گلر بزرگسال دیگری در لیست خود نداشته اما دروازه‌بان‌های جوانی دارد که بسیار آینده‌دار نشان داده‌اند.

فرهیختگان: پرسپولیس در فصل جاری اگرچه به غیر از علیرضا بیرانوند گلر بزرگسال دیگری در لیست خود نداشته اما دروازه‌بان‌های جوانی دارد که بسیار آینده‌دار نشان داده‌اند. از امیر رضا رفیعی گرفته تا مهرشاد اسدی، عرفان نجاری، محمد گندمی و امیر محمد قزوینه که بعد از درخشش در تیم نوجوانان به تازگی به جمع این نفرات اضافه شده است. همه این دروازه‌بان‌ها زیر نظر سانتوس، مربی گلرهای پرسپولیس تمرین می‌کنند تا پیشرفت کنند. اما در اوایل هفته‌ای که گذشت یک اتفاق تلخ برای محمد گندمی، گلر جوان پرسپولیس رخ می‌دهد.

آسیب جدی عبدالکریم به دروازه‌بان آینده‌دار پرسپولیس!

او که از سوی حسین عبدی به تیم ملی جوانان دعوت شده، یک روز قبل از حضور در اردوی تیم ملی در جریان تمرین سرخپوشان با عبدالکریم حسن به نوعی کل‌کل کرده و ادعا می‌کند می‌تواند پنالتی او را مهار کند. عبدالکریم به این گلر می‌گوید ضربه پنالتی‌اش را به وسط می‌زند و اگر موفق به مهار آن شود برنده این جدال خواهد بود. قابل توجه اینکه حسن ضربه‌اش را به وسط می‌زند اما ضربه او آنقدر محکم بوده که باعث شکستگی هر دو دست گندمی از ناحیه مچ دست می‌شود! گویا شکستگی یکی از دستان این دروازه‌بان جوان شدید بوده و این مساله باعث خواهد شد او چند ماهی دور از تمرینات باشد. این اتفاق باعث ناراحتی خود عبدالکریم هم شده و او جویای احوال این دروازه‌بان جوان می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دلزده

      جوان اینقدر پوک استخوان ،کشک بخورید ورزشکاران عزیر ،غذای کال جوش کشک از مادر بزرگها بپرسید هفته دو وعده ،همگی در خطر پوکی استخوان هستیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج