adexo3
۱۴۱۶۶۱۰
۷ نظر
۲۰۶۸
۷ نظر
۲۰۶۸
پ

پیوس: استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم، پرسپولیس در پست‌های که ضعف داشت به خوبی تقویت شد!

ایرنا: فرشاد پیوس، درباره دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پرسپولیس این هفته نمایش جالب توجهی داشت و به یک تیم با انگیزه و با شور و اشتیاق تبدیل شده که تشنه پیروزی است. با تغییراتی که اعمال شده، تیم نفس تازه‌ای گرفته و همین موضوع نیز باعث نتیجه‌گیری شده است. هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود و در پرسپولیس این موضوع بیشتر از بقیه تیم‌ها مشهود است.

وی افزود: پرسپولیس در خط دفاع و حمله به انسجام رسیده و بازیکنان دستورات تاکتیکی کادر فنی را به خوبی اجرا می‌کنند. از طرفی هم، تیم بعد از اینکه توپ را از دست می‌دهد با پرس بالا آن را پس می‌گیرد و بعد به سمت دروازه حریف یورش می‌برد. نکته جالب توجه در خصوص پرسپولیس در این هفته‌ها این است که این تیم به شدت تشنه گلزنی‌ است و بر خلاف تیم‌های که گل می‌زنند و دفاع می‌کنند، بعد از رسیدن به گل باز هم تلاش می‌کند تا گل‌های بیشتری را به ثمر برساند.

پیوس: استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تیم اوسمار ویرا چه تفاوتی با زمان گل‌محمدی دارد، گفت: شوکی که با عوض شدن سرمربی در پرسپولیس ایجاد شد خوشبختانه مثبت بود و معمولا این اتفاق همیشه رخ می‌دهد. اگر به فوتبال اروپا هم نگاه کنیم، می‌بینیم که آ.اس رم هم با اخراج خوزه مورینیو و حضور دنیله دِروسی، نتایج خوب و جالب توجهی می‌گیرد.

وی ادامه داد: به نظرم یحیی از شرایط موجود خسته شده بود و خواسته‌هایش انجام نمی‌شد و باید می‌رفت. بعد از جدایی او پرسپولیس در پست‌های که ضعف داشت به خوبی تقویت شد. مهره‌های خوبی همچون عبدالکریم حسن،‌ اوستون اورنوف، عیسی‌ آل‌کثیر و محمد خدابنده‌لو جذب شدند و به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم برطرف شده است. تیم، نیمکت خوب و قوی دارد که این موضوع یکی از امتیازات مهم در مسیر قهرمانی‌ است.

پیوس در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس به عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ دست خواهد یافت یا خیر؟» عنوان کرد: تیم در شرایط خوب و ایده‌آلی قرار دارد و بدون اغراق پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر ایران است. بازیکنان انگیزه خوبی دارند و تیم از نظر ساختار دفاعی و تهاجمی در فرم ایده‌آلی قرار دارد. با توجه به شرایطی که من می‌بینم مسلما استقلال امتیاز از دست خواهد داد و پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود.

وی در خصوص حواشی ایجادشده و بیانیه‌نویسی استقلال در هفته‌های اخیر علیه پرسپولیس نیز عنوان کرد: این رفتارها دیگر منسوخ و زننده شده و حمله به پرسپولیس دیگر یه پروژه نخ‌نما است. مردم فوتبال را بیشتر از من و سایر دوستان می‌فهمند و آنالیز می‌کنند و فریب این جریانات را نمی‌خورند. هر تیمی که آرامش داشته باشد، مسلما به قهرمانی خواهد رسید. بیانیه نوشتن و این قبیل کارها در گذشته اثر داشت! اکنون فوتبال به‌روز شده است و دیگر مثل سابق نیست که با لشکرکشی قهرمان شوید!

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره دیدار حساس این هفته سرخ‌ها با سپاهان نیز افزود: سپاهان تیم شایسته و خوبی است. در این سال‌ها هزینه زیادی کرده و بازیکنان خوبی گرفته است اما متاسفانه مربیان این تیم کارآمد نبودند و فقط جیب‌های خود را پر کردند و رفتند. اگر نگاه کنید تیم‌های که مربی خارجی آوردند نتوانستند نتایج مطلوبی بگیرند اما در آن‌سو می‌بینم مربیان جوانی مثل محرم نویدکیا و سعید دقیقی نتایج خوبی گرفته‌اند. بهتر است به مربیان ایرانی اعتماد شود زیرا آنها به شرایط آشنا و از همه مهم‌تر سرمایه فوتبال ما هستند. قطعا این بازی نقش مهمی در معرفی قهرمان لیگ دارد و کار برای پرسپولیس در این دیدار سخت خواهد بود. بازی با سپاهان فینال زودرس برای پرسپولیس است. اما مطمئنم با توجه به شرایط، پرسپولیس برنده خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مسخره در‌نیار

    • معلم

      بله اقای پیوس مردم خوب فوتبال را می فهمند،که همیشه با داوری می برید

    • ناشناس

      خدایی خجالت نمی کشی این حرفهارومیزنی....

    • کیسه کشها فریاد نمیزنند

      زمان مغلطه بازی نکونام کیسه کش و دستیاران کیسه کش تموم شده

    • مجید

      دلم برات میسوزه پیوس

    • ناشناس

      حقیقت تلخ است

    • بابا سیدوحید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج