اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۶۰۷۵
۳۱۱۵
۳۱۱۵
پ

صعود دشوار شاگردان گواردیولا به فینال

منچسترسیتی با برتری ۱-۰ مقابل چلسی راهی فینال جام حذفی انگلیس شد. مدافع عنوان قهرمانی فردا شب در دیدار منچستریونایتد و کاونتری رقیبش را خواهد شناخت.

برترین‌ها: منچسترسیتی با برتری ۱-۰ مقابل چلسی راهی فینال جام حذفی انگلیس شد. مدافع عنوان قهرمانی فردا شب در دیدار منچستریونایتد و کاونتری رقیبش را خواهد شناخت.

صعود دشوار شاگردان گواردیولا به فینال

بازی با فرم بهتر منچسترسیتی آغاز شد و آن‌ها توسط فیل فودن می‌توانستند به گل اول برسند. در ادامه دیدار، بازیکنان چلسی با استفاده از روحیه و خستگی شکننده حریف، به خوبی کنترل توپ و میدان را در دست گرفتند. آبی‌های لندن با از دست دادن چند موقعیت مهم گلزنی که توسط مهاجمان بی‌دقت حاصل شده بود، منجر به تساوی بدون گل بازی در نیمه اول شدند.

نیکولاس جکسون در ادمه بازی ناامیدکننده خود دو موقعیت مهم دیگر را در نیمه دوم از دست داد. اکس‌جی یکی از این موقعیت‌ها 0.5 بود تا مائوریسیو پوچتینو غیبت یک قاتل گلزن را احساس کند. در حالی که چلسی فشارش را افزایش داده بود، گواردیولا با تعویض‌هایش روند بازی را برگرداند. روی حرکتی که جرمی دوکو شروع کرده بود، برناردو سیلوا موفق شد در دقیقه 84 گلزنی کند. شادی بی‌حد و اندازه او یک پیام داشت: بابت آن پنالتی دیدار رئال مادرید معذرت می‌خواهم!

اتفاقات مهم بازی منچسترسیتی و چلسی

دقیقه 14 | موقعیت مهم فیل فودن: روی پاس عمقی کوین دی بروین، فیل فودن با پتروویچ تک به تک شد. هافبک انگلیسی موفق به دریبل سنگربان چلسی شد اما در ادامه در زاویه‌ای بد، ارسالی بد به سوی دروازه فرستاد که توسط کوکوریا برگشت داده شد.

صعود دشوار شاگردان گواردیولا به فینال

دقیقه 29 | موقعیت باورنکردنی نیکولاس جکسون: روی پاس بلند و تماشایی انزو فرناندز، نیکولاس جکسون در مسیر دروازه منچسترسیتی قرار گرفت. او که حرکت کندی به نمایش گذاشته بود، اورتگا را از مقابل خود جای گذاشت اما با پاس بسیار بد موقعیت مهم گلزنی را از دست داد.

دقیقه 37 | مهار اورتگا: در لحظاتی که چلسی حملات متعددی را روی دروازه حریف ترتیب می‌داد، کول پالمر برای اولین بار در محوطه جریمه به توپ رسید و ضربه این بازیکن توسط اورتگا مهار شد.

دقیقه 49 | نیکولاس جکسون چه کاری انجام می‌دهد؟ مهاجم چلسی دو موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد. هر دو ضربه او که در داخل محوطه رقم خورده بودند را اورتگا سیو کرد.

دقیقه 84 | منچسترسیتی 1-0 چلسی؛ برناردو سیلوا: قهرمان فصل قبل بلاخره خودی نشان داد. روی حرکت جرمی دوکو، دی بروین توپ را به مقابل دروازه فرستاد. مهار ناقص پتروویچ مقابل پای برناردو سیلوا رسید تا او «آن پنالتی» مشهور را جبران کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج