adexo3
۱۴۱۵۶۴۴
۱۲۹۳
۱۲۹۳
پ

اوسمار کُت یحیی را به تن کرد

به مانند فروردین ۱۴۰۲، سرخ‌پوشان پایتخت توانستند در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هم با ثبت عملکردی درخشان کار خود را به پایان برسانند.

فوتبال ۳۶۰: پرسپولیس شب گذشته در آبادان میهمان تیم قعرنشین صنعت‌نفت بود و شاگردان اوسمار ویرا که به دنبال رسیدن به رتبه نخست جدول بودند، نمایشی بی‌نقص را از خود در جدال با حریف آبادانی به اجرا در آوردند و این نمایش باعث شد تا آن‌ها با کسب بردی ۳گله و کسب ۳ امتیاز ارزشمند به کار خود در هفته بیست‌وچهارم پایان بدهند و با انجام یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم رسیدند. هواداران پرسپولیس که تیم‌شان در فصل گذشته اوج‌گیری ناگهانی داشت و توانست هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی به مقام قهرمانی برسد، امیدوارند که در فصل جاری هم این سناریو تکرار شود.

اوسمار کُت یحیی را به تن کرد

رکورد رویایی سرمربی برزیلی در پرسپولیس

اوسمار ویرا شب گذشته برای دهمین‌بار روی نیمکت پرسپولیس در کسوت سرمربی (در لیگ برتر و جام حذفی) حضور پیدا کرد و برد به‌دست آمده در آبادان مقابل صنعت‌نفت باعث شد تا رکورد این سرمربی برزیلی روی نیمکت پرسپولیس بیش از پیش رویایی شود. در کنار برد 3گله در جام حذفی مقابل نفت‌وگاز گچساران، اوسمار ویرا در لیگ برتر تجربه کسب 7 برد در 9 مسابقه را دارد و توانسته از 27 امتیاز ممکن، 22 امتیاز را از آن خود کند تا میانگین 2.44 امتیاز در کارنامه این سرمربی برزیلی به‌ثبت برسد که رکوردی رویایی و حیرت‌انگیز محسوب می‌شود!

به یاد فروردینِ درخشان یحیی

هواداران پرسپولیس از فروردین‌ماه خاطرات خوشی دارند؛ چرا که سنگِ بنای قهرمانی سه‌گانه سرخ‌ها در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام در فصل گذشته در فروردین‌ماه گذاشته شد؛ جایی‌که آن‌ها موفق شدند با کسب برد یک‌گله مقابل مس در رفسنجان از شوک شکست خانگی برابر سپاهان اصفهان خارج شوند و بعد از کسب پیروزی برابر مس رفسنجان، سرخ‌پوشان پایتخت توانستند با هدایت یحیی گل‌محمدی بردی 3گله را برابر ملوان بندرانزلی جشن بگیرند و در کرمان هم با نتیجه 3 بر یک مس کرمان را شکست دادند تا با رکورد 100 درصد پیروزی به کار خود در فروردین‌ماه پایان بدهند.

خاطرات خوش ۱۴۰۲ برای سرخ‌ها تکرار شد

سرمربی برزیلی پرسپولیس توانست خاطرات خوش فصل گذشته را تکرار کند و حالا کسب بردهای سریالی باعث شده تا هواداران پرسپولیس نسبت به تکرار مسیر فصل گذشته و رسیدن دوباره به 3 قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام امیدوار شوند. سرخ‌ها در فروردین‌ماه 1403 کار خود را با کسب پیروزی یک‌گله در سیرجان مقابل گل‌گهر آغاز کردند و سپس توانستند در خانه با یک گل از سد ملوان بندرانزلی بگذرند و شب گذشته هم در آبادان با 3 گل صنعت‌نفت را شکست دادند تا اوسمار ویرا رکوردی مشابه یحیی گل‌محمدی را از خود به جای بگذارد و پرسپولیسی‌ها توانستند همانند فروردین 1402، فروردین 1403 را هم با کسب رکورد 100 درصد پیروزی به سود خود به پایان برسانند!

در رویای تکرار تاریخ!

پرسپولیسی‌ها چشم امیدشان به شگفتی‌سازی شمس‌آذر در مسابقه امشب مقابل استقلال است تا بتوانند در قامت صدرنشین لیگ بیست‌وسوم کار خود را ادامه بدهند و بالاتر از استقلال، به امید اول قهرمانی لیگ بیست‌وسوم تبدیل شوند. در فصل گذشته، سرخ‌پوشان پایتخت در 5 مسابقه در لیگ برتر و جام حذفی در اردیبهشت‌ماه به میدان رفتند که هر 5 مسابقه را برنده شدند و توانستند هم قهرمان لیگ برتر شوند و هم به جمع 4 تیم برتر جام حذفی راه یافتند.

سرخ‌پوشان فعلاً 3 مسابقه در برنامه اردیبهشت‌ماه خود می‌بینند که دیدار نخست در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برابر آلومینیوم اراک است و سپس پرسپولیسی‌ها باید برابر سپاهان اصفهان و نساجی مازندران قرار گیرند. هواداران پرسپولیس امیدوارند خاطرات اردیبهشت‌ماه 1402 هم برای آن‌ها تکرار شود و بتوانند با حفظ روند بردهای سریالی خود هم در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ برتر و هم در راه دفاع از عنوان قهرمانی در جام حذفی گام‌های استواری را بردارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج