adexo3
۱۴۱۵۵۵۷
۵ نظر
۲۳۶۵
۵ نظر
۲۳۶۵
پ

دروازه‌بان جوان پرسپولیس تاریخ‌ساز شد

امیررضا رفیعی تنها دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است که در ۴ بازی نخست خود گل نخورده است.

فوتبال ۳۶۰: پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند، سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس، نگرانی‌های زیادی بابت غیبت این بازیکن در بازی‌های حساس پیش‌رو برای هواداران این تیم ایجاد شد. امیررضا رفیعی در غیابت بیرانوند نه تنها عملکرد خوبی داشت بلکه تبدیل به تنها دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر شد که در ۴ بازی ابتدایی گل نخورده است.

دروازه‌بان جوان پرسپولیس تاریخ‌ساز شد

عبور رفیعی از ۶ دروازه‌بان

کلین‌شیت در ۴ بازی نخست تبدیل به یک طلسم برای دروازه‌بان‌ها در لیگ برتر شده بود. پیش از این 6 دروازه‌بان در ۳ بازی نخست خود گل نخورده بودند ولی نتوانستند این روند را در بازی چهارم ادامه دهند. بوژیدار رادوشوویچ در پرسپولیس، صلاح‌الدین اونق در شموشک، علی محسن‌زاده در نفت مسجدسلیمان، کریستوفر کنت در سپاهان، گیورگی گیورگیف در نفت مسجدسلیمان و محمدرضا اخباری در سایپا چنین آماری از خود به جای گذاشته بودند و حالا رفیعی اولین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است که در ۴ بازی نخست خود گل نخورده است.

آیا رفیعی از لک هم عبور می‌کند؟

حامد لک پس از درخشش در بدو پیوستن به پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ بیستم هم شروع خوبی داشت و در ۴ بازی نخست خود گلی دریافت نکرد تا رکورددار بیشترین کلین‌شیت در آغاز بازیگری در پرسپولیس در لیگ برتر باشد. حالا امیررضا رفیعی به رکورد لک هم رسید و باید دید که در صورت بهبود مصدومیت بیرانوند، آیا باز هم اوسمار ویرا به این دروازه‌بان جوان اعتماد می کند و رفیعی فرصت بهبود رکورد خود را خواهد داشت یا خیر؟

رفیعی در این ۴ بازی به طور متوسط ۲ مهار داشته و با نمره متریکا 6.98 نشان داده که در ادامه فصل، کادرفنی پرسپولیس می‌تواند روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کند. امیررضا رفیعی در جدال امشب با صنعت‌نفت آبادان در حالی موفق به‌ثبت کلین‌شیت شد که در دقیقه 90، تیرک افقی دروازه به لرزه در آمد و او خوش‌شانس بود که شوت میثم تهی‌دست جایی در درون دروازه پرسپولیس پیدا نکرد تا بتواند رکورد 360 دقیقه کلین‌شیت خود را حفظ کند. جالب آنکه دروازه‌بان جوان پرسپولیس در فصل جاری در کنار حسین حسینی، تنها دروازه‌بانانی هستند که توانسته‌اند در 4 بازی پیاپی کلین‌شیت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      خداوکیلی شما مردم رو احمق فرض کردید ؟ توی بازی با ملوان خطای واضح روی بازیکن ملوان کرد داور پنالتی نگرفت توی بازی نفت پنالتی صد در صد برای نفت گرفته نشد . داور ها نمی‌ذارن کسی به دروازه ی لنگ نزدیک بشه . کلین شیت کمیته داوران بوده نه رفیعی

    • ناشناس

      جوان. گرایی بهتر است بیرانوند را به حال خود بگذارید با پول های کشور خوش بگذراند

    • ن

      داوران تاریخ سازند اشتباه نگویید هوا خیلی روشن است

    • خون آبی

      مگه لنگیا تاریخ هم دارن که تاریخ سازی هم بکنن ؟
      به قول معروف لنگی چیه که تاریخ سازیش چی باشه؟

    • مونا

      امیر رضا ببین چی میگم با علیرضا بیرانوند یکم کار کن سعی کن با دوست هات هماهنگ باشی تو بازی راستی تو بازی رو مساوی در بیاری کافیه چون اگه به پنالتی بکشه علیرضا بیرانوند خودش میاد پنالتی رو دربیاره راستی تو تمرین اذیتش نکن مواظبش باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج