adexo3
۱۴۱۵۵۵۶
۱ نظر
۱۱۸۹
۱ نظر
۱۱۸۹
پ

رهبری گروه ارکستر توسط مربی ایرانی!

سیروس پورموسوی شب گذشته ماموریت غیرممکنی را به اجرا درآورد.

فوتبالی: چند بازی را به خاطر می‌آورید که تیمی تا خود دقیقه ۹۰، دو بر صفر از حریفش عقب باشد، ولی ناگهان در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، دو بار پشت سر هم گل بزند و بازی را به تساوی بکشاند؟

طبیعتا تعداد محدودی را به یاد دارید، اما بازی شب گذشته گل‌گهر - استقلال خوزستان از همین بازی‌های منحصر به فرد بود. استقلال خوزستان با اینکه فصل خوبی را سپری نکرد و از همان روزهای اول در حوالی سقوط دست و پا می‌زد، برخلاف تیم‌های مشابه دست به تغییر سرمربی نزد و تصمیم گرفت تا آخر خط با پورموسوی به کار خود ادامه دهد.

حالا که ۶ هفته دیگر تا پایان لیگ بیشتر باقی نمانده و آبی‌های خوزستان تنها ۴ امتیاز با محدوده سقوط فاصله دارند، پورموسوی بهتر از هرکسی می‌داند که هر یک امتیاز حکم طلا را دارد و باید ذره ذره امتیازهای باقی مانده را با چنگ و دندان از دل حریف بیرون کشید.

رهبری گروه ارکستر توسط مربی ایرانی!

همینطور هم شد، در حالی که تنها 5 دقیقه تا سوت پایان مانده بود و گل‌گهر آماده بود پیروزی دو بر صفر خود را جشن بگیرد، به یکباره ورق برگشت و دروازه اخباری دو بار متوالی باز شد تا لبخند از صورت اوزونیدیس و شاگردانش محو شود.

در تمام مدتی که استقلالی‌ها برای کامبک تقلا می‌کردند، پورموسوی کنار خط ایستاده بود و با تمام توان، آخرین راهکارهای تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد می‌کرد. در عکسی که از این بازی به یادگار ماند، دستان او در حالت باشکوهی قرار گرفته، طوری که گویی دارد ارکستر بزرگی را رهبری می‌کند! ارکستری که 11 نوازنده داشت و باید اقرار کرد، زیبا نواختند.

حرکات دست پورموسوی بیننده را عجیب یاد بتهوون فقید می‌اندازد، تنها تفاوتش اینجاست که ارکستر بتهوون گوش‌نواز بود و ارکستر پورموسوی، چشم‌نواز!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      درود برشرفت پورموسوی مرد بااخلاق و فنی فوتبال کثیف ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج