adexo3
۱۴۱۵۰۹۹
۱۷۴۴
۱۷۴۴
پ

نوتیس سنگین و میلیاردی رحمتی به فولاد!

در سلسله اتفاقات عجیبی که مدیران کارآمد! فوتبال ایران مسبب پیش آمدن آن هستند، یک مورد حیرت انگیز در فولاد خوزستان اتفاق افتاده است.

روزنامه گل: در سلسله اتفاقات عجیبی که مدیران کارآمد! فوتبال ایران مسبب پیش آمدن آن هستند، یک مورد حیرت انگیز در فولاد خوزستان اتفاق افتاده است. تیمی که امسال جایگاه نازل و نتایج ضعیفش نشان دهنده سو مدیریت گسترده در آن بوده و مشخص نیست چه زمانی قرمزهای اهواز که در لیگ برتر مدعی بودند، رنگ خوشی را به خود می‌بینند. در تازه ترین اقدام عجیب مدیران فولاد، آنها باید بابت قرارداد با سرمربی‌ای که حتی در این شهر حضور پیدا نکرده یک هزینه میلیاردی پرداخت کنند.

نوتیس سنگین و میلیاردی رحمتی به فولاد!

داستان از این قرار است که مدیریت باشگاه پس از اخراج پر سر و صدای ایگناسیو مارتینز، با مهدی رحمتی وارد مذاکره شد تا او روی نیمکت فولاد بنشیند. درحالی که طرفین به توافق هم رسیده بودند، برخی پیغام‌ها تهدیدها از سوی لیدرهای متعصب باشگاه به کاپیتان سابق استقلال سبب می‌شود تا سرمربی سابق نساجی قید حضور در جنوب کشور را بزند. اتفاقی که برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که از سمت بعضی افراد داخل باشگاه خط دهی شده بود. به هر ترتیب رحمتی به فولاد نرفت اما گاف وحشتناک مدیران باشگاه سبب شده تا اکنون به مدیران باشگاه بابت کاری که نکرده نوتیس دهد! آنطور که برخی منابع از داخل باشگاه فولاد به خبرنگار گل اطلاع داده‌اند، مدیران این تیم زمانی که رحمتی بابت استراحت در شهر دبی به سر می‌برده، برای او قراردادی حاضر و آماده ارسال می‌کنند که تمامی امضا‌های مربوط به طرف نخست هم در آن ثبت شده است.

قراردادی که 6 میلیارد تومان بابت نیم فصل جاری و 15 میلیارد تومان هم بابت فصل آینده دستمزد در آن تعیین شده بود. ضمن اینکه قرار بوده اگر رتبه فولاد تک رقمی شود، 20 درصد از مبلغ پایه به عنوان آپشن در هر فصل به حساب رحمتی واریز شود. سید هم که قصد همکاری با فولاد را داشت، این قرارداد را امضا می‌کند تا اینکه اتفاقات فوق پیش می‌آیند. حال با توجه توافقی که با سربرگ باشگاه فولاد و امضای مدیران ذی ربط در پای آن وجود دارد و بدقولی مدیران به او، رحمتی برای دریافت کل این مبلغ دست به کار شده و برای باشگاه نوتیسی فرستاده که مهات آن رو به اتمام است و در صورت عدم توجه به آن، می‌تواند شکایت کند و بیش از 20 میلیارد تومان از فولاد بگیرد! اتفاقی حیرت انگیز در این اوضاع بد فولاد، می‌تواند تیر خلاصی باشد بر پیکره فولاد با مدیریت جدید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج