adexo3
۱۴۱۰۷۱۲
۱۰۱۳
۱۰۱۳
پ

وقت‌کشی، سیستم سرمربی سپاهان بود!

شجاع خلیل‌زاده می‌گوید تراکتور برتری‌اش را در زمین نشان داد و حق‌شان مقابل سپاهان برد بوده است.

ورزش سه: شجاع خلیل‌زاده می‌گوید تراکتور برتری‌اش را در زمین نشان داد و حق‌شان مقابل سپاهان برد بوده است.

وقت‌کشی، سیستم سرمربی سپاهان بود!

شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم تراکتور پس از بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: همه ما بازیکنان تراکتور مدیون هوادارن تیم هستیم و دست تک تک‌شان را می‌بوسم. حیف شد و ۳ امتیاز حق ما بود. نیمه اول بازی پایاپای بود و نیمه دوم سپاهان اصلا دروازه ما را ندید. 

سپاهان تیم بزرگ و پر مهره‌ای است و جزو یکی دوتا تیم اول ایران است. ما سرتر بودیم بازیکنان سپاهان ریتم بازی را خراب و وقت کشی می‌کردند که سیستم مربی‌شان بود. خسته نباشید می‌گویم به سپاهان که آمدند و یک امتیاز گرفتند.

او درباره بازی در مقابل تیم سابقش و تنش‌های بین دو باشگاه گفت: من احترام زیادی برای مردم خوب اصفهان و تیم سپاهان قائلم ولی فوتبال است و این تنش‌ها پیش می‌آید و طبیعی است.

او جو امروز استادیوم را اینگونه ارزیابی کرد: این جو را نمی‌توانم تعریف کنم. این هواداری یک چیز عجیب و غریبی است. نه بی احترامی شد نه کسی فحاشی کرد و این به نظر من فرهنگ هواداری است. من احترام زیادی برای هوادارن دیگر تیم‌ها قائلم ولی بعضی از تیم‌ها باید از هواداران تیم تراکتور یاد بگیرند.

او تعداد تماشاچیانی که نتوانستند به ورزشگاه وارد شوند را بالای ۲۰۰۰۰ نفر تخمین زد و گفت: تبریز نیاز به یک استادیوم بزرگ‌تر دارد.

شجاع خلیل زاده درباره درگیری در بازی گفت: داور بازی من را سه کارته کرد در حالی که من اصلا نفهمیدم کی کارت گرفته‌ام. داور عزیز، آقای عرب براقی خیلی خوب داوری کرد ولی مقداری وقت اصافه بیشتر باید می‌گرفت.

خلیل زاده درباره تاثیر این یک امتیاز در هدف هر دو تیم گفت: هدف ما قهرمانی است و تیمی که امروز در زمین برای ۳ امتیاز تلاش می‌کرد تراکتور بود و همه هم دیدند. از نظر من ما حاکم مطلق زمین بودیم و باید بازی را می‌بریم. حیف شد که نشد ان‌شالله بازی بعدی را می‌بریم و خودمان را بالای جدول حفظ می‌کنیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج