adexo3
۱۴۰۵۶۸۶
۲۲۰۱
۲۲۰۱
پ

نکونام در انتظار عیدی عنایتی؛ هت‌تریک پیکان به نفع استقلال؟

رضا عنایتی که این روزها روی ابرها سیر می‌کند شاید بتواند یک عیدی ویژه به نکونام و هواداران استقلال هدیه کند.  

فوتبالی: رضا عنایتی و پیکان، هفته گذشته موفق شدند سپاهان را شکست دهند و با این برد عنایتی بعد از دو سال و خورده‌ای طعم برد را چشید.

نکونام در انتظار عیدی عنایتی؛ هت‌تریک پیکان به نفع استقلال؟

گویا مزه برد برای سرمربی پیکان که مدت‌ها طعم آن را نچشیده بود شیرین آمده و قصد ندارد به همین راحتی بی‌خیال آن شود. پیکان در دومین برد پیاپی تواسنت ملوان را شکست بدهد تا با این 6 امتیاز خود را از قعر جدول بالا کشیده و به تک‌رقمی‌شدن نزدیک کند. البته عنایتی در این مسیر یک سد و مانع بسیار بزرگ و سخت را مقابل خود می‌بیند. مانعی که شاید او را مجبور کند با طعم شیرین برد باز هم خداحافظی کند.

تیم رضا عنایتی هفته بعد قرار است با پرسپولیس بازی کند. نامی که نه تنها می‌تواند او را بترساند بلکه خاطرات تلخ چند ماه گذشته را هم برای او زنده می‌کند. عنایتی که بدون شک هنوز خاطرات تیم ملی امید و حذف دردناک آن را فراموش نکرده یکی از مقصران این اتفاقات را باشگاه پرسپولیس می‌داند.

البته عنایتی در زمانی به پرسپولیس رسید که دیگر خبری از یحیی گل‌محمدی روی نیمکت نیست و یاسین سلمانی هم که بزرگترین مشکل بود به دلیل پارگی رباط صلیبی مدتهاست خانه‌نشین شده است. با این حال سرمربی استقلالی و سابق تیم ملی امید به اندازه کافی برای این بازی انگیزه دارد.

اوسمار هم بعد از توقف در مقابل بازی دفاعی جواد نکونام احتمالا باید یک موقعیت مشابه را مقابل یکی دیگر از مربیان استقلالی لیگ تجربه کند. در آن سوی میدان هم نکونام منتظر است تا عنایتی که البته خیلی رابطه خوبی هم با هم ندارند با یک عیدی ارزشمند آنها را با شیرینی به تعطیلات عید بفرستد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج