adexo3
۱۴۰۵۱۷۵
۱۰۴۶
۱۰۴۶
پ

چشم ازبکستان به دربی تهران!

به واسطه حضور ماشاریپوف و ارونوف در دو تیم استقلال و پرسپولیس بدون شک فردا خیلی از ازبکستانی‌ها، پیگیر اتفاقات دربی خواهند بود.

فرهیختگان: از بازی در کنار هم در ترکیب تیم ملی ازبکستان در جام ملت‌های آسیا تا ایستادن روبروی هم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فوتبال در این قاره. جلال‌الدین ماشاریپوف و اوستون اورونوف این دربی را به ازبکستان کشانده‌اند. بدون شک فردا خیلی از ازبکستانی‌ها، پیگیر اتفاقات این بازی بزرگ خواهند بود.

چشم ازبکستان به دربی تهران!

این دو نفر، به دو نسل متفاوت از فوتبال ازبکستان اختصاص دارند. ماشاریپوف و هم‌نسل‌ها که حالا اکثرا در حوالی سی سالگی هستند، لحظات تلخ و شیرین زیادی را در لباس تیم ملی کشورشان تجربه کرده‌اند و اورونوف از نسلی آمده که امیدوار است به کمک تجربه قبلی‌ها، از ازبکستان یک قطب برای فوتبال آسیا بسازد. برخورد این دو نفر در زمین مسابقه، بدون شک دیدنی خواهد بود. دو ستاره که ویژگی مهم‌شان، تاثیرگذاری زودهنگام روی استقلال و پرسپولیس بوده است. دو بازیکن که به سرعت فیکس شده‌اند، به سرعت گل زده‌اند و حالا فقط به یک چیز فکر می‌کنند. اینکه دربی دیدنی فردا را به عنوان «برنده» ترک کنند.
 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج