adexo3
۱۴۰۴۲۷۹
۱۲۳۸
۱۲۳۸
پ

ماشاریپوف - اورونوف: دربی می‌گوید کدام بهتر است

تقابل دو ستاره ازبک سرخابی یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های دربی خواهد بود.

ورزش سه: همان طور که احتمال بازی کردن عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف در ترکیب اصلی سرخ‌ها وجود دارد به نظر می‌رسد ماشاریپوف و بلانکو هم برای آبی‌ها اولین دربی خود را به عنوان بازیکن اصلی تجربه کنند. 

در این میان تقابل و حضور دو ستاره ازبک سرخابی‌ها می‌تواند یک اتفاق ویژه و جذاب در دربی ۱۰۳ باشد. 

جلال‌الدین ماشاریپوف و اوستون رستم اورونوف دو ستاره تیم ملی ازبکستان هر دو در نقل و انتقالات زمستانی به استقلال و پرسپولیس پیوستند و خیلی زود به ترکیب اصلی رسیدند.

ماشاریپوف - اورونوف: دربی می‌گوید کدام بهتر است

نکته جالب اینکه هم پرسپولیس دنبال ماشاریپوف بود و دنبال او رفت هم استقلال درصدد جذب اورونوف برآمد که سرخ‌ها به نوعی او را هایجک کردند و همچنان این بحث در اردوی آبی‌ها باز است اما حالا اورونوف با لباس قرمز و ماشاریپوف با پیراهن آبی دربی تهران را تجربه خواهند کرد. 

در نگاه نخست ماشاریپوف 30 ساله به عنوان بازیکنی شناخته شده و ستاره در سطح فوتبال آسیا خرید جذاب‌تر و بهتری به نظر می‌رسید اما اورونوف هم نشان داد پرسپولیس در مورد او کاملا به هدف زده است. 

هر دو بازیکن سه بار برای تیم‌های خود به میدان رفته‌اند و در اولین بازی فیکس لیگ برتری‌شان موفق به گلزنی شده‌اند تا با وجود حضور در پست وینگر در دربی هم امید گلزنی تیم خود باشند. 

نکته جالب اینکه ماشاریپوف در 60 بازی ملی 12 گل برای ازبک‌ها زده و اورونوف در 25 بازی 5 گل به ثمر رسانده است. در واقع نسبت آمار گلزنی هر دو بازیکن مساوی است و به صورت میانگین در هر پنج بازی ملی یک گل زده‌اند که برای پست وینگر آمار قابل قبولی به حساب می‌آید. 

بعد از درخشش اورونوف در ترکیب پرسپولیس و بالا گرفتن تمجیدها از او حالا این بحث به صورت جدی در محافل فوتبالی مطرح می‌شود که کدام خرید ازبک سرخابی‌ها بازیکن باکیفیت‌تر و خرید بهتری هستند و حالا به نظر می‌رسد این دربی و تقابل بزرگ دو تیم بالای جدول لیگ نشان خواهد داد کت تن کیست و کدام ازبک می‌تواند تیمش را خوشبخت کند. 

به نظر می‌رسد هر دو بازیکن در پست وینگر چپ به میدان بروند اما اگر در طول بازی جای خود را عوض کنند احتمال مواجهه و تنه به تنه شدن آنها در زمین وجود دارد که می‌تواند جذاب و دیدنی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج