adexo3
۱۴۰۲۲۷۷
۱۳۷۵
۱۳۷۵
پ

پیروزی مقابل استقلالِ صدرنشین لذتبخش است

هافبک تکنیکی استقلال خوزستان طی دیدارهای اخیر این تیم توانسته نمایش خوبی از خود به جا بگذارد و اکنون مدعی است شانس برد برای تیمش مقابل صدرنشین لیگ قائل هستند.

ورزش سه: هافبک تکنیکی استقلال خوزستان طی دیدارهای اخیر این تیم توانسته نمایش خوبی از خود به جا بگذارد و اکنون مدعی است شانس برد برای تیمش مقابل صدرنشین لیگ قائل هستند.

پیروزی مقابل استقلالِ صدرنشین لذتبخش است

استقلال خوزستان با کسب چهار امتیاز طی سه بازی اخیر خود در لیگ برتر روندی متفاوت و امیدوارکننده نسبت به نیم فصل اول در پیش گرفته است. ساویو روبرتو هافبک برزیلی و تکنیکی استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شرایط تیمش گفت: باخت مقابل تراکتور اتفاق بود. شرایط بازی به شکلی نبود که ما شایسته باخت باشیم. فرصت‌هایی داشتیم و البته روند بازی در لحظاتی کوتاه از دست ما خارج شد. در نهایت می‌توانستیم از آن با امتیاز خارج شویم. نباید دیگر به آن فکر کنیم و بازی‌های زیادی باقی مانده است.

این هافبک برزیلی درباره شرایط این تیم در جمع گزینه‌های سقوط گفت: من قبل از انتخاب استقلال خوزستان شرایط را دیدم. شرایط ترسناکی نداریم. همه چیز به خودمان و انرژی‌ای که می‌گذاریم بستگی دارد. باید کیفیت خودمان را ثابت کنیم و فریاد بزنیم که اینجا جای ما نیست. روند خوبی داشتیم. کسب چهار امتیاز طی سه بازی نمی‌تواند بد باشد اما نیازمند این هستیم که بهتر باشیم. تیم ما شایسته شکست و سقوط نیست. تمام نفرات در باشگاه برای این موضوع تلاش می‌کنند و من این را می‌بینم و باور می‌کنم. استادیوم خوبی داریم که نیازمند حضور بیشتر هواداران است. باید آنها ما را به جلو هل بدهند. باید به ما در هر ثانیه از بازی تلنگر بزنند که کم نیاوریم. ما هم باید برای آنها بجنگیم. در کنار هم همه چیز شدنی خواهد بود.

ساویو درباره تقابل این هفته تیمش مقابل استقلال و احتمالا پر شدن سکوها گفت: گفتند استادیوم کاملا آبی خواهد شد. مهم این است که آبی برنده اما ما باشیم. به فریاد تک تک هواداران نیاز داریم. آنها صدرنشین هستند و به دنبال اثبات خود برای برتری. استقلال خوزستان زیر نظر سرمربی‌اش فوتبالی تهاجمی بازی می‌کند. این خیلی خوب است. ما هم می‌خواهیم در این بازی برنده باشیم. این نیاز بزرگی برای تیم ماست که باعث خواهد شد شرایط جدولی نیز به سود ما شود. قطعا پیروزی مقابل صدرنشین لذتبخش است و کمک بزرگی در آینده به ما خواهد کرد.

وی ادامه داد: انگیزه را در تمامی هم‌تیمی‌هایم و نوع تمرینات آنها می‌بینم. ما با قدرت در این بازی حاضر خواهیم شد. 12 بازی باقی مانده و این یک بازی ویژه خواهد بود. برای این بازی و بازی‌های باقیمانده باید مبارزه قدرتمندی را استارت بزنیم و نشان دهیم که جای ما اینجای جدول نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج