adexo3
۱۳۹۸۲۵۹
۱ نظر
۱۰۴۱
۱ نظر
۱۰۴۱
پ

این آقا چوب لای چرخ کار نکونام می گذارد

حسن روشن پیشکسوت تیم استقلال می گوید یک هفته قبل حرفی که امروز نکونام می زند را گفتم و تاکید کردم علی خطیر دوست ندارد استقلال با نکونام نتیجه بگیرد.

همشهری آنلاین: حسن روشن با اشاره به برد استقلال برابر صنعت نفت آبادان و آخرین وضعیت مدیریتی این باشگاه تاکید کرد: من بازی را ندیدیم اما خوشحال شدم استقلال با برد در این بازی نیم فصل دوم هم با شرایط خوبی شروع شد. ان شاءالله همین شرایط را حفظ کنند. آن هم با همه مشکلاتی که دارند. استقلال مشکلات زیادی را دارد ولی نتیجه گذفته است. ولی شرایط باشگاه استقلال آتش زیر خاکستر است. هیات مدیره استقلال باید هر چه زودتر یک تصمیم خوب بگیرد. بهترین تصمیم این است که هیات مدیره دخالت کند و یک کمیته فنی تشکیل دهد.

وی افزود: بعد از آنکه کمیته فنی تشکیل شد آنها بررسی کنند ببینند حق با نکونام است یا خطیر. اما چیزی که مشخص است مدیریت باشگاه موفق عمل نکرده اما کادرفنی در حوزه های فنی خود عملکرد خوبی داشته است. الان هم هواداران شاکی شده اند و علنی می گویند این مدیر(خطیر) را نمی خواهند. حالا هم بهترین کار تشکیل کمیته فنی است ما (پیشکسوتان) جلسه ای را با خطیر و نکونام گذاشتیم تا کمیته فنی تشکیل شود اما خطیر زیرش زد.

روشن اضافه کرد: مدیریتی که در باشگاه حاکم هستند بزرگ ترین مانع برای نتیجه گرفتن کادرفنی است و این خیلی بد است. خوشبختانه هواداران حتی قبل از بازی استقلال از شرایط مدیریت این باشگاه آگاه بودند و اعلام کردند خوشحال می شوند مدیرعامل برکنار شود. نباید کاری کرد که لطمه ای به تیم بخورد. هیات مدیره اجازه ندهند نکونام تنها بماند. الان آقای آقامحمدی هم به هیات مدیره است خدا را شکر که آمده است باید خود ایشان یک کمیته فنی ۳ یا ۵ نفر تشکیل دهد و با آنها قرارداد یک ساله یا سه ساله ببندد تا کمیته تصمیم گیر نهایی باشد وگرنه استقلال آینده خوبی نخواهد داشت.

این پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این مطلب که کادرفنی وظیفه اش را خوب انجام داده است تاکید کرد: آنچه که پر واضح است کادرفنی کارش به نحو احسنت انجام داده است اما مدیریت باشگاه نه اینکه وظیفه خود را انجام نمی دهد تازه چوب عالی چرخ کار نکونام می گذارد. من یک هفته قبل گفتم مدیریت فعلی استقلال خوشحال نیست که نکونام دارد خوب نتیجه می گیرد. من خوشحالم آقای آقا محمدی به هیات مدیره استقلال امده است. ان شاءالله با تدابیر ایشان اتفاقات خوبی بیفتد.

روشن در پایان گفت: همانطورکه مقام معظم رهبری گفتند ایران قوی با ورزش قوی. امیدوارم مدیرانی بیایند که ورزش قوی را در ایران بسازند. الان ورزش ما مدیران قوی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تو هم به فکر جیب خودتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج