adexo3
۱۳۶۵۲۵۷
۳۰۷۱
۳۰۷۱
پ

احضار دو استقلالی قدیمی به پلیس فتا!

به نظر می‌رسد پای دو بازیکن قدیمی استقلال در پرونده تبلیغ مدرک جعلی گیر است و آن‌ها نیز باید پاسخگوی پلیس فتا باشند.

ایران ورزشی: چندی پیش صداوسیما گزارشی پخش کرد مبنی بر دست داشتن برخی سلبریتی‌ها در تبلیغ مدارک جعلی که این گزارش تصویری قابل تأمل بود و پای یکسری از افراد مشهور از جمله فوتبالیست‌های قدیمی را وسط می‌کشید. در این گزارش تصویری با شکایت عده‌ای از مردم مبنی بر فریب خوردن توسط تبلیغ سلبریتی‌ها پای پلیس فتا به پرونده تبلیغ مدارک جعلی باز شد و برای این‌که چنین اتفاقاتی تکرار نشود رسانه ملی یعنی صداوسیما تلاش کرد تا با افراد فریب‌خورده صحبت کرده و از این طریق به مردم در زمینه این آگهی‌های تبلیغاتی هشدار جدی دهد.

در لابه‌لای این گزارش تصویری اما به نظر می‌رسید پای دو بازیکن قدیمی استقلال هم گیر است و آن‌ها نیز باید پاسخگوی پلیس فتا باشند. این‌طور که گفته می‌شود افرادی که احضار شده‌اند، اقدام آن‌ها در زمینه تبلیغات مدارک جعلی مشارکت در جرم محسوب شده و قطعا در این میان آن دو فوتبالیست قدیمی به دردسر خواهند افتاد.

در همین راستا البته شریفی، مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم اعلام کرد: تبلیغ سلبریتی‌ها برای ارائه مدارک دانشگاهی از سوی برخی نهادهای غیرقانونی به عموم مردم در فضای مجازی غیرقانونی است. اگر به افراد هم مدرک دانشگاهی ارائه شود به هیچ عنوان مورد تایید سازمان‌ها و ارگان‌های متفاوت و وزارت علوم نیست. در حوزه پژوهشی اگر موسساتی در زمینه نشریات هرگونه گواهی جعلی صادر کنند از سوی وزارت علوم باطل خواهد شد و اسامی آن‌ها در لیست‌های نامعتبر قرار خواهد گرفت.

البته این‌طور که در گزارش آمده بود پای ۱۰ سلبریتی در این پرونده‌ها گیر است و در میان آن‌ها طبق تصاویر منتشرشده و حدس‌هایی که زده می‌شود دو استقلالی قدیمی هم دیده می‌شود. البته همان‌طور که گفته شد همه چیز فعلا در حد حدس و گمان است و اسمی از کسی برده نشده است.

پیش از این هم بعضی از فوتبالیست‌ها دچار چنین مشکلاتی شده‌اند و همچنان پرونده آن‌ها در اداره پلیس باز است. از وقتی که صداوسیما تصاویر این افراد مشهور را به صورت تار نشان داده در فضای مجازی کاربران حدس می‌زنند که کدام یک از فوتبالیست‌های قدیمی هم در این پرونده به عنوان خاطی به پلیس فتا احضار شده‌اند. با توجه به انتشار چنین گزارشی قطعا سلبریتی‌ها توجه بیشتری خواهند کرد و کاربران اجتماعی هم با هوشیاری بیشتری با این مسائل برخورد می‌کنند.

طبق گفته مسئولان مربوطه افرادی که فریب چنین تبلیغاتی را به خاطر چهره‌های مشهور و سلبریتی‌های نامی می‌خورند بازنده اصلی ماجرا بوده و پولی را که خرج مدارک جعلی می‌کنند به هدر می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج