اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۳۶۳۲
۴۱۷۶
۴۱۷۶
پ

اتهام باورنکردنی بدنساز مشهور علیه هادی چوپان

در حالی که آپدیت بدنی اخیر هادی چوپان به شدت خبرساز شده، برخی که تا چندی پیش در ظاهر خود را دوست نشان می‌دادند، این بار به طور علنی علیه هادی چوپان حاشیه سازی کرده‌اند.

خبرورزشی: آپدیت بدنی جدید هادی چوپان همانند یک بمب اتمی در دنیای بدنسازی سر و صدا کرد. پستی که هادی چوپان حدود دو روز پیش به اشتراک گذاشت نزدیک به یک میلیون لایک دریافت کرده و حدود ۸۰ هزار کامنت نیز زیر این پست درج شده است.

در این میان برخی افراد ایرانی مرتبط با بدنسازی که در گذشته با هادی چوپان در ارتباط بودند بلافاصله بعد از این پست هادی اقدام به حاشیه سازی کردند و با انتشار تصاویری از این آپدیت بدنی، او را متهم به استفاده از سینتول کرده‌اند.

حاشیه‌سازی‌هایی که در نهایت باعث انتشار برخی محتواها در صفحات بین المللی بدنسازی شده و در شرایطی که هادی ابتدا با آپدیت بدنی عضلات پشت و سپس پکیج بدنی خود دنیای بدنسازی را تحت تاثیر قرار داده و جدی ترین مدعی فتح ساندو بوده، شاهد این موضوع هستیم که برخی رسانه‌های خارجی با استناد به همین حاشیه‌سازی‌ها، هادی چوپان را زیر سوال برده‌اند.

کامنت جنجالی بدنساز برزیلی؛ شما کجای کاری آقای رافائل براندائو!

تصویری که از هادی چوپان در شبکه‌های اجتماعی پخش شده دست به دست چرخیده و سر از یک صفحه اینستاگرامی برزیلی درآورده است. اینکه یک صفحه در برزیل، کشوری که یک بدنساز به افتخار گرگ ایرانی، نام خود را «چوپان برزیلی» گذاشته، چه در مورد هادی نوشته چندان موضوع بحث نیست. نکته آزار دهنده، کامنتی از یک بدنساز حرفه‌ای به نام «رافائل براندائو» است. بدنسازی که سال گذشته در مستر المپیا دهم شده و سابقه دو قهرمانی در استیج‌های آرنولد کلاسیک برزیل و رومانی را داشته و امسال در مسابقات شرکت نکرده تا بلکه سال آینده شانسی برای حضور در میان ۵ نفر برتر داشته باشد.

او با این رزومه زیر عکسی از هادی چوپان نوشته: «افتضاح!»

اتهام باورنکردنی بدنساز مشهور علیه هادی چوپان

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج