adexo3
۱۳۳۵۸۱۷
۴۲۸۳
۴۲۸۳
پ

گزینه‌های جانشینی وزیر ورزش مشخص شدند

پس از فاش شدن استعفای حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به خاطر شرایط جسمانی به علت سانحه سقوط بالگرد، حالا خبرهایی در خصوص گزینه‌های جانشینی وی از سوی نزدیکان دولت به گوش می‌رسد.

خبرورزشی: پس از فاش شدن استعفای حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به خاطر شرایط جسمانی به علت سانحه سقوط بالگرد، حالا خبرهایی در خصوص گزینه‌های جانشینی وی از سوی نزدیکان دولت به گوش می‌رسد.

طبق شنیده‌های دیده بان ایران؛ در حال حاضر ۴ کاندیدا برای معرفی به مجلس شورای اسلامی و اخذ رأی اعتماد نمایندگان به دفتر دکتر رئیسی رئیس جمهور کشورمان انتخاب شده‌اند.

کیومرث هاشمی از جمله افرادی است که در روزهای اخیر نام او برای وزارت شنیده می شود. هاشمی حضور در چند انتخابات مهم مثل ریاست کمیته ملی المپیک را رد کرد تا شائبه تلاش برای رسیدن به صندلی وزارت ورزش، پیرامون او همیشه داغ باشد.

محمد عباسی دیگر چهره سیاسی مطرح برای تصدی صندلی وزارت ورزش است. بنابر گزارش دیده‌بان ایران او سابقه حضور در وزارت ورزش بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ را در کارنامه دارد و در حال حاضر معاونت وزیر کشور و ریاست سازمان امور اجتماعی را در اختیار دارد.

جعفر سمیعی ظفرقندی دیگر گزینه مطرح شده برای تصدی این وزارتخانه است. سمیعی که در حال حاضر مدیر حوزه ریاست گروه صنعتی ایران‌خودرو به شمار می‌رود و مدتی مدیریت حراست  وزارت ورزش و جوانان را بر عهده داشته است. او مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در فصل ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰  بود.

نفر آخر، مهدی علی‌نژاد است. او در زمان وزارت مسعود سلطانی‌فر به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مشغول به کار بود و برای مدتی، با سجادی همکاری داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج