adexo3
۱۳۳۰۵۱۲
۴۰۲۱
۴۰۲۱
پ

تصمیم بی‌رحمانه انریکه در مورد نیمار

نتیجه اولین تست‌های بدنی از نیمار خوب و دلگرم کننده نبود و لوئیس انریکه بدون توجه به نام و اعتبار این ستاره برزیلی، قرار دادن او در فهرست مازاد را بررسی خواهد کرد.

ورزش سه: نیمار از آن چیزی که قبلا بود فاصله زیادی دارد. این فوتبالیست برزیلی از فوریه گذشته و در آستانه فصل جدید در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده و با توجه به اینکه لوئیس انریکه روی نیمکت پاری سن ژرمن نشسته، همچنان نقش ستاره برزیلی در تیم پاریسی مشخص نیست.

طبق گزارش اکیپ، اولین تست‌های فیزیکی انجام شده روی نیمار در اولین تمرین پیش فصل چندان دلگرم کننده نبوده است، به قدری که حتی تردید وجود دارد که آیا او می‌تواند بهترین سطح خود را بازیابی کند یا خیر. نیمار به ویژه نگران مچ پای راست خود است. ناحیه‌ای که در مارس گذشته عمل شد و در حال حاضر از ۱۰۰ درصد آمادگی فاصله زیادی دارد. امروز پی اس جی روی چمن تمرین خواهد کرد و انریکه منتظر نیمار و وضعیت بدنی او است.

نیمار در تمام سال‌های اخیر با معضل مصدومیت دست به گریبان بوده و به خصوص مچ پای راست به یک کابوس برای ستاره برزیلی تبدیل شده است. به طور خاص، در فصل ۲۳-۲۰۲۲ او تنها توانست ۲۹ بازی در تمام رقابت‌ها انجام دهد، در فصل ۲۲-۲۰۲۱ در ۲۸ بازی به میدان رفت، در ۲۱-۲۰۲۰ او از ۳۱ بازی فراتر نرفت و در ۲۰-۲۰۱۹ نیمار فقط ۲۷ بازی انجام داد. او هرگز بازیکنی که انتظار می‌رفت یکی از فوق ستاره‌های بزرگ تیم باشد، نشان نداده است.

نیمار تا ژوئن ۲۰۲۷ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد، اما پی اس جی مشکلی با فروش او ندارد. اکیپ نوشته است که انریکه در هفته‌های پیش رو ارزیابی دقیقی روی نیمار خواهد داشت و اصلا بعید نیست که او ستاره برزیلی را در فهرست مازاد خود قرار دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج