adexo3
۱۳۱۲۸۳۸
۳۵۵۰
۳۵۵۰
پ

شکنجه بانوی پیر در قصر مخوف پادشاه

مقاومت یوونتوس و وویچک شزنی بالاخره شکسته شد؛ پادشاه لیگ اروپا باید به مصاف گلادیاتورهای رم برود.

طرفداری: مقاومت یوونتوس و وویچک شزنی بالاخره شکسته شد؛ پادشاه لیگ اروپا باید به مصاف گلادیاتورهای رم برود.

یوونتوس و یک ناکامی اروپایی دیگر. در شب پرتلاطم سانچز پیسخوان، سویا بازهم در تورنمنتِ خودش فوق‌العاده کار کرد و به فینال رسید. 

نیمه اول بازی با وجود نداشتنِ گل، جذاب و هیجان‌انگیز بود. سویا سوار بر بازی بود و بارها روی دروازه یووه موقعیت ساخت که وویچک شزنی چندین بار با مهارهای دیدنی خود میزبان را در گلزنی ناکام گذاشت. مهم‌ترین مهار شزنی روی ضربه سر لوکاس اوکامپوس بود که به زیبایی مانع ورود توپ به دروازه شد. 

یوونتوس هم موقعیت‌های مهمی ساخت؛ ضربه سر گاتی، چیپ دی ماریا و برخورد شوت مویزه کین به تیر دروازه لحظاتی بود که سویایی‌ها را ترساند. نیمه اول دو صحنه خشن هم داشت. برخورد نمانیا گودلی با نیکولو فاجولی باعث مصدومیت و خروج هافبک جوان یوونتوس از زمین شد. در پایان نیمه نیز تکل خشن خوان کوادرادو یک صحنه مشکوک به پنالتی را رقم زد اما تشخیص VAR این بود که سرنگونی مهاجم سویا خارج از محوطه بوده و پنالتی گرفته نشد. 

در نیمه دوم سویا بازهم مالکیت بیش‌تری داشت اما یووه هم موقعیت‌های خودش را خلق کرد. دقایقی پس از فرصت‌سوزی رابیو، دوشان ولاهوویچ تازه وارد روی اشتباه مدافعان سویا با ضربه‌ای چیپ دروازه بونو را گشود. دقایقی از برتری یووه نگذشته بود که لو دادن توپ کیه زا باعث شد سوسو با شوتی سرکش از پشت محوطه، دروازه شزنی را فرو بریزد. سویا در دقایق پایانی روی دروازه یوونتوس خیمه سنگینی زد اما مهارهای ادامه‌دار و استثنایی شزنی و سرزنی مدافعان یوونتوس دروازه تیم را بسته نگه‌داشت تا بازی به وقت‌های اضافه برود. در وقت اضافه مطابق انتظار بازهم دروازه یوونتوس باز شد؛ اریک لاملا با ضربه سر محکمش، شزنی را تسلیم کرد. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج