adexo3
۱۲۸۶۰۶۴
۲۲۱۸
۲۲۱۸
پ

طارمی برای بازی انتقامی تک و تنهاست!

روزنامه رکورد در شماره امروز خود به بحران عجیب کمبود مهاجم در تیم پورتو پرداخته است.

ورزش سه: روزنامه رکورد در شماره امروز خود به بحران عجیب کمبود مهاجم در تیم پورتو پرداخته است.

 در مهمترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر پرتغال، فردا شب تیم فوتبال اسپورتینگ در استادیوم خانگی خود یعنی خوزه آلوالده، میزبان پورتو خواهد بود. سرجیو کونسیسائو برای این دیدار حساس، بسیاری از عناصر تهاجمی خود را در اختیار ندارد و مهدی طارمی تنها امید گلزنی اژدها به شمار می رود.

روزنامه رکورد در شماره امروز خود، ۲ صفحه را به بحران های کونسیسائو در خط حمله اختصاص داده و با تیتر "حمله با راه حل منحصر به فرد"، از نقشه های سرمربی جوان برای تأثیرگذاری طارمی در دیدار فردا خبر می دهد. جایی که مهاجم ایرانی باید به استادیومی برگردد که هوادارانش بارها علیه او موج رسانه ای به راه انداخته و حتی این باشگاه در فصل قبل، بیانیه عجیبی را درباره این بازیکن بوشهری منتشر کرده بود.

رکورد در این گزارش نوشته است: موج مصدومیت هایی که گریبان گیر پورتو شده، باعث گردیده تا سرجیو کونسیسائو هفت گزینه را برای دربی فردا در اختیار نداشته باشد که طبیعتا غیبت برخی از آنها مهمتر از سایر نفرات است. به عنوان مثال عدم حضور اوانیلسون و اوتاویو در این بازی، مربی را وادار می کند که برای رویارویی با اسپورتینگ راه حل تهاجمی بی سابقه ای بیندیشد، چرا که در دو فصل اخیر، یکی از این دو بازیکن همیشه در کنار طارمی و در خط حمله، به میدان رفته اند.

طارمی برای بازی انتقامی تک و تنهاست!

گزینه های زیادی وجود دارد اما کونسیسائو به سیستم های 442 و یا 4231 وفادار است و اخیرا در فینال آلیانز کاپ برابر اسپورتینگ، از سیستم 433 استفاده کرد. آنچه که مسلم است، پورتو برای این بازی، 2 مهره کلیدی خود را که گاهی اوقات و در یک بازی، توانسته اند راه حل های متفاوتی ارائه کنند را در اختیار ندارد.

اگر مجموعه فعلی بازیکنان موجود را در نظر بگیریم، تونی مارتینز قوی‌ترین نامی است که سرجیو کونسیسائو قصد دارد او را به عنوان مهاجم دوم و در کنار طارمی به میدان بفرستد تا مهاجم ایرانی بتواند در خط حمله آزادتر بازی کند، زیرا هم او این مسئله را دوست دارد و هم اینکه در هفته های گذشته و در غیاب اوا نیلسون، ثابت کرده توانایی این کار را دارد.

از سوی دیگر، با نگاهی به دیدار دو هفته قبل و آخرین دیدار با اسپورتینگ که در آنجا اوتاویو پشت سر بازیکن ایرانی بازی می کرد، ممکن است این آندره فرانکو باشد که در ترکیب اصلی به میدان برود و پورتو برای این بازی از سیستم 4231 استفاده کند.

طارمی برای بازی انتقامی تک و تنهاست!

به عنوان یک جوکر، دنی ناماسو، بیشتر از تمام بازیکنان دیگر خصوصیاتی شبیه به طارمی دارد. او در این فصل هرگز به عنوان مهاجم دوم در کنار طارمی بازی نکرده و در سه دیداری که این دو نفر به میدان رفته اند، اوا نیلسون نیز در ترکیب حضور داشته و ناماسو بیشتر در موقعیت های دفاعی به تیم کمک می کرد.

در نهایت، آخرین راه حل برای سرجیو کونسیسائو، بازی با سه هافبک است که تیم را به سوی ویژگی های دفاعی سوق می دهد. بدون اوانیلسون و اوتاویو، طارمی با یک شریک جدید یا به تنهایی در مقابل شیرها روبرو خواهد شد. دیداری که برای او یک دوئل انتقامی به شمار می رود.

لازم به ذکر است که تیم های پورتو و اسپورتینگ، فردا شب از ساعت 21:30 در ورزشگاه خوزه آلوالده شهر لیسبون به مصاف هم می روند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج