۱۲۲۸۲۷۴
۵۱
۵۱
پ

قرار نیست جای هالند را در دورتموند پر کنم!

خرید جدید دورتموند امیدوار است بتواند نامش را در تاریخ این باشگاه ماندگار کند.

ورزش سه: خرید جدید دورتموند امیدوار است بتواند نامش را در تاریخ این باشگاه ماندگار کند.

دو هفته پیش سباستین هالر، ستاره فصل گذشته آژاکس با رقم 35 میلیون یورو و با قراردادی چهار ساله به دورتموند پیوست. ستاره ساحل عاجی پس از حضور در اینتراخت فرانکفورت بین سال‌های 2017 و 2019 برای دومین‌بار در دوران حرفه‌ای خود راهی بوندس‌لیگا شده است. هالر شماره 9 را در لباس تیم جدید خود خواهد پوشید.

قرار نیست جای هالند را در دورتموند پر کنم!

هالر در مورد پر کردن جای خالی ارلینگ هالند که به سیتی پیوسته، گفت:« من به‌عنوان جانشین کسی به بوروسیا دورتموند نیامده‌ام. به دورتموند آمدم چون باشگاه به توانایی‌هایم ایمان داشت. تمام تلاشم را می‌کنم تا به اعتماد سران باشگاه پاسخ دهم. می‌خواهم داستان خودم را بنویسم و بی تاب بازی برای دورتموند هستم. دوست دارم به‌عنوان بخشی از خانواده دورتموند، حمایت بیش از 80 هزار تماشاگر این باشگاه را احساس کنم. امیدوارم در سال‌های آینده به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم و سپس بتوانیم با هم جشن بگیریم.»

قرار نیست جای هالند را در دورتموند پر کنم!

سباستین کهل، مدیر ورزشی دورتموند نیز از خرید این بازیکن ابراز رضایت کرد و گفت: هالر بازیکن خیلی خوبی است و خوشحالیم او را به خدمت گرفتیم. امیدواریم او بتواند در فصل جدید انتظارات را برآورده کند.

 

این بازیکن ملی‌پوش ساحل عاج که در نزدیکی پاریس به دنیا آمده، شاید چندان نیازی به مقایسه با ارلینگ هالند نداشته باشد؛ بازیکنی که در ۸۸ بازی برای دورتموند ۸۵ گل زد. هالر خود در ۶۵ بازی ۴۷ گل برای آژاکس به ثمر رساند و هم‌چنین با ۱۶ پاس گل آمار خوبی به ثبت رساند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج