۱۲۲۰۲۷۳
۱ نظر
۷۷
۱ نظر
۷۷
پ

ماجدی: به عملکرد خودم نمره ۱۵ می‌دهم

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: به عملکرد خودم در این مدت نمره ۱۵ می‌دهم.

خبرآنلاین: سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: به عملکرد خودم در این مدت نمره ۱۵ می‌دهم.

ماجدی: به عملکرد خودم نمره ۱۵ می‌دهم

میرشاد ماجدی درباره اینکه آیا به عنوان اگر از یک دید یک هوادار و ایرانی خارج از فدراسیون نگاه کنم خیر اما اگر از نگاه فردی که در فدراسیون کار می‌کند جواب بدهم جوابم بله است.

وی درمورد خروجی فدراسیون فوتبال در ۱۰۰ روز فعالیتش، توضیح داد: چند موضوع مختلف وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها من و همکارانم خوب کار کردیم. در این ۱۰۰ روز عید نوروز و سایر تعطیلی ها را داشتیم. به خودم در این مدت نمره ۱۵ می‌دهم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد اینکه دراگان اسکوچیچ سریع‌ترین صعود خود به جام‌جهانی را با این مربی تجربه کرد اما پس از باخت به الجزایر حواشی پیرامون تغییر او به وجود آمد، گفت: اسکوچیچ با ما قرارداد دارد و مربی تحت قرارداد مورد حمایت فدراسیون است، اما اولویت و نگاه خود، اعضای هیات رئیسه و ارکان فدراسیون، تیم ملی است. بزرگ تر از نام ایران در عرصه ورزش و فوتبال نیست. هرکاری را برای سرمربی و تیم ملی انجام خواهیم داد. تاکنون سرمربی ما قرارداد دارد و فدراسیون به این موضوع متعهد است‌.

وی درباره اینکه آیا نهادهای بالادستی در این مورد بحثی نداشته‌اند، گفت: هیچ نهادی به ما فشار نمی‌آورد. یکی از بحث‌هایی که همیشه داریم و فیفا و AFC هم روی آن تاکید دارند، این است که شخص غیر در فوتبال دخالت نکند. تا الان کسی به ما فشاری نگذاشته و اجبار نکرده کاری را انجام بدهیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      اولویت اول شما استقلال بود بعد تیم ملی .اینو همه میدونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج