اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۸۸۸۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

سقوط بالگرد نظامی کانادا در مدیترانه

سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) تأیید کرد که یک فروند بالگرد نظامی ارتش کانادا در حوالی سواحل یونان در دریای مدیترانه دچار سانحه شده و سقوط کرده است.

خبرگزاری ایسنا: سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) تأیید کرد که یک فروند بالگرد نظامی ارتش کانادا در حوالی سواحل یونان در دریای مدیترانه دچار سانحه شده و سقوط کرده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس اعلام ناتو، یک فروند بالگرد نظامی کانادا در دریای مدیترانه در نزدیکی سواحل یونان سقوط کرد.

ناتو پس از اعلام این سانحه از سوی ناوگان هوایی کانادا، اعلام کرد که یک بالگرد نظامی ارتش کانادا در سواحل مدیترانه‌ای یونان دچار سانحه شد و سقوط کرد.

گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند اما هنوز هیچ اطلاعات و جزئیات رسمی از سانحه‌ هوایی پیش آمده برای بالگرد نظامی کانادا ارائه نشده است.

رسانه‌های یونانی اعلام کرده‌اند، این بالگرد شش سرنشین داشت که احتمالاً جان‌باخته‌اند. رسانه‌ی دولتی کانادا به نقل از اعضای خانواده یکی از سرنشینان این بالگرد اعلام کرد حداقل یک زن به نام «ابیگل کاوبر» در این سانحه جان باخته است.

نیروهای مسلح کانادا پیش‌تر اعلام کرده بود که ارتباطش با بالگرد «سیکلون CH-۱۴۸» مستقر در ناو هواپیمابر این کشور، قطع شده است. پس از این حادثه ارتش کانادا تصمیم گرفته است که بالگردهای سیکلون را به طور موقت از ناوگان هوایی خارج کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باربوسا

      سلام دوستان .در سایت برترین ها کاربری به نام دونالد ترامپ هست که همه. جا نظر میده و نظراتش خارج از منطق و فکر هست .من میخواستم به این ادم بگم که تو یک وطن فروش و خود باخته هستی که فکر میکنی سعادت ما در گرو نوکری آمریکا هست .نه چین نه روسیه و نه آمریکا برای ما دلسوزی نمیکنن فقط خودمونیم که باید به داد خودمون برسیم .ایت الله خمینی اول انقلاب حرف قشنگی می زد و اون این بود که :ما هر چقدر هم بخوایم اسرائیل و امریکا و شوروی دوست ما نمیشن.
      ضمنا بهتره جنابعالی اسمتو از دونالد ترامپ بکنی نوچه دونالد ترامپ البته شاید چند روز دیگه باید بکنی بایدن

    • بدون نام

      iran

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج