adexo3
۹۴۹۲
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

برق رفت و جان یک جوان را با خود برد

در نهایت بررسی های پزشکی قانونی و کارشناسان بیانگر آن بود که با توجه به این که فرد فوت شده در حال استحمام بوده، مرگ وی به دنبال اتصال برق رخ داده است.

خراسان: جوانی در مشهد هنگام استحمام دچار برق گرفتگی شد و جان سپرد. به گزارش خراسان در پی دریافت گزارشی مبنی بر فوت یک جوان حدود ۳۰ ساله در حمام، مراتب از طریق مأموران انتظامی به قاضی شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع داده شد و لحظاتی بعد در صبح سه شنبه، مقام قضایی به همراه اکیپی از کارآگاهان شعبه جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل وقوع حادثه واقع در خیابان صدف ۲۱ حضور یافتند و بررسی های خود را درباره چگونگی مرگ این جوان آغاز کردند.

این گزارش حاکی است به منظور اطلاع دقیق از چگونگی وقوع این حادثه و با توجه به این که احتمال مرگ جوان یاد شده بر اثر برق گرفتگی در حمام وجود داشت، با نظر مقام قضایی کارشناسان پزشکی قانونی و شرکت برق نیز در محل حضور یافتند و به تحقیق در این زمینه پرداختند.

در نهایت بررسی های پزشکی قانونی و کارشناسان بیانگر آن بود که با توجه به این که فرد فوت شده در حال استحمام بوده، مرگ وی به دنبال اتصال برق رخ داده است.

خانواده جوان یاد شده نیز به مقام قضایی گفتند که وی صبح در حالی که سایر اعضای خانواده در منزل بودند، به منظور استحمام به حمام رفته است اما چون استحمام وی به درازا کشیده و حدود دو ساعت طول کشیده بود، آن ها نگران شدند و با توجه به این که صدای ریزش آب دوش حمام می آمده، هر چه وی را صدا زدند، جوابی نشنیدند و سرانجام پس از باز کردن در حمام متوجه شدند که وی فوت کرده است.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برق رفت و جان یک جوان را با خود برد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر وحشتناك!! خدايا مرگ ما را اينگونه قرار مده

    • sh

      خوش بحالش که راحت شد خداکنه جاش خوب باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج