adexo3
۹۴۸۲۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

جلوی «دانشگاه احمدی نژاد» را بگیرید

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی فضیلت با بیان اینکه در ۸ سال گذشته این موسسات سختی‌های فراوانی کشیده‌اند گفت: دانشگاه ایرانیان یک رانت است و باید جلوی آن گرفته شود.

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه غیرانتفاعی فضیلت با بیان اینکه در ۸ سال گذشته این موسسات سختی‌های فراوانی کشیده‌اند گفت: دانشگاه ایرانیان یک رانت است و باید جلوی آن گرفته شود.

کواکبیان رئیس دانشگاه غیرانتفاعی فضیلت در مراسم نشست اتحادیه دانشگاه و موسسه‌های آموزش‌عالی غیردولتی و غیرانتفاعی گفت: اگر قرار است نظام آموزش‌عالی هدفمند داشته باشیم عقلانی نیست که آموزش عالی غیردولتی را نادیده بگیریم و این مسئله از تدبیر به دور است.

کواکبیان افزود: ۱۱ درصد از دانشجویان را در موسسات آموزش عالی، غیر دولتی و غیرانتفاعی هستند که در کمیسیون تلفیق برای سال ۹۳ برای هر دانشجو ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: جمع مبلغ ۳میلیون و ۱۰۰هزار تومان برای هر دانشجو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان می‌شود یعنی این مبلغ از دوش دولت برداشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: توقع ما از دولت تدبیر و امید این است با توجه به اینکه ۸ سال برای ما بسیار سخت گذشته و به تعبیری در این بخش وضعیت فلاکت‌باری داشته‌ایم تدابیری را اتخاذ کند که تحول جدی در این قسمت ایجاد شود و همچنین نشستی هم با روسای موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی داشته باشند.

کواکبیان با بیان اینکه بی‌عدالتی در آموزش عالی، پیام نور و مراکز دولتی، غیرانتفاعی و غیردولتی بیداد می‌کند گفت: وضعیت ما مثل این شده است که یک نفر را کت‌بسته درون آب بیندازند و بگویند شنا کنید و اگر شنا نکنید خفه‌ات می‌کنیم البته در بین خود موسسات نیز بی‌عدالتی‌هایی وجود دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه ایرانیان یک رانت است و باید جلوی این رانت گرفته شود.

کواکبیان ادامه داد: از وزیر تقاضا می‌کنیم اداره کل غیرانتفاعی را به سازمانی مستقل زیر نظر وزارتخانه تبدیل کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طول ۸ سال گذشته به دلایل واهی این اتحادیه‌ها ایزوله شده‌اند و خواهش می‌کنم به خاطر اینکه این اتحادیه‌ها بازوی توانمند دولت و وزارت علوم هستند جایگاه خود را پیدا کنند و در این راه تلاش وزیر علوم و کمک آن را می‌طلبد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای چی بگیرند جیب شما پر شوذ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج