اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۳۲۰۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

هشدار معاون سپاه درباره «کلنل»

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به خبر صدور مجوز رمان محمود دولت‌آبادی گفت: بنده اطلاعات کاملی از آنچه در حال وقوع است ندارم اما برخی از این اتفاقات باعث نگرانی جامعه مومن و انقلابی کشور ما شده است.

خبرگزاری ایسنا: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به خبر صدور مجوز رمان محمود دولت‌آبادی گفت: بنده اطلاعات کاملی از آنچه در حال وقوع است ندارم اما برخی از این اتفاقات باعث نگرانی جامعه مومن و انقلابی کشور ما شده است.

پایگاه خبری «تهران پرس» نوشت: حمیدرضا مقدم‌فر تصریح کرد: اشخاصی مانند دولت‌آبادی که مواضع و رفتارشان بیانگر شخصیتشان است و از طرف جریان رسانه‌ای در داخل، پیوند عمیقی با خارج از کشور دارند، چرا باید به عنوان یک نویسنده برتر مورد توجه قرار بگیرند و رمانی که باید گفت ضدانقلابی‌ترین رمان بعد از پیروزی انقلاب است، مجوز بگیرد؟

وی با بیان اینکه امیدواریم خبر مجوز این رمان دروغ بوده و صحت نداشته باشد، خاطرنشان کرد: در مورد این موضوع تصور می‌کنیم خبطی صورت گرفته و اگر این خبر صحت داشته باشد باید بگویم انحراف بسیار بزرگی رخ داده است.

مقدم‌فر به فعالان حاضر در عرصه فرهنگی دولت و وزارت ارشاد توصیه کرد که تحت تاثیر تفکر انحرافی قرار نگیرند و اجازه ندهند این حلقه در امور فرهنگی دولت نفوذ کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      ازوقتی خبرمجوزگرفتن رمان کلنل پخش شده افراد بسیار زیادی درصفحات اجتماعی و درفضاهای مجازی خوشحالی خودشونو نشون دادن و همه امیدوار به آینده ای بدون سانسور وتوقیف شدن اما درمقابل اونها تعدادی نیز پیدا شدن که این مجوز رو غیرقانونی دانسته و با انواع و اقسام فشارها سعی درتهمت زدن به این نویسنده بزرگ و قصدمقابله با انتشاراین کتاب دارند، درسته که درتمامی کشورها اختلاف نظرو اختلاف عقیده و اعتقاد وایمان درمردمان و مسئولان زیاده اما قانون فصل الخطاب همه است واکثرکشورهای مدرن و پیشرفته به تمام افکار احترام گذاشته و قانون را بنای اصلی کارشون می دونند اما درایران حتی اگه مجوزی قانونی هم صادر بشه به خاطر فشارهای گروههای تندرو جنبه تخلف گرفته و به بی قانونی متهم میشه ، ما تازمانی که نتونیم باقی افراد و سلایق و نظرات و عقاید رو تحمل کنیم و تا زمانی که این نفاق ها جای اتحاد رو گرفته باشه نمی تونیم ادعا کنیم که ملتی واحد و مترقی و شایسته هستیم، این کتاب و هزاران محصول فکری انسانها می تونه هم مخالف داشته باشه و هم موافق فقط کافیه مخالفان از اونها دوری کنند و اجازه بدن موافقان با آزادی تمام به خواسته هاشون برسن، دراینصورت هست که میشه انتظار پیشرفت داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج