adexo3
۹۲۶۲۷۳
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

کره‌شمالی: شینزو آبه، آدمِ احمقی است

کره‌شمالی امروز (پنجشنبه) در پاسخ به انتقاد شینزو آبه از آخرین آزمایش تسلیحاتی این کشور، در سخنانی توهین‌آمیز نخست‌وزیر ژاپن را "آدم ابله و احمقی" توصیف کرد که حتی نباید رویای پا گذاشتن در پیونگ‌یانگ را خواب هم ببیند.

ایسنا: کره‌شمالی امروز (پنجشنبه) در پاسخ به انتقاد شینزو آبه از آخرین آزمایش تسلیحاتی این کشور، در سخنانی توهین‌آمیز نخست‌وزیر ژاپن را "آدم ابله و احمقی" توصیف کرد که حتی نباید رویای پا گذاشتن در پیونگ‌یانگ را خواب هم ببیند.

کره‌شمالی: شینزو آبه، آدمِ احمقی است

به نقل از خبرگزاری رویترز، کره‌شمالی در تاریخ ۳۱ اکتبر آزمایشی انجام داد و آن را "پرتابه راکتی چندگانه فوق‌العاده بزرگ" دانست اما ژاپن آن‌ها را موشک‌های بالستیکی توصیف کرد که نقض تحریم‌های سازمان ملل متحد است.

شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن در نشست این هفته آسه‌آن این تحرکات کره‌شمالی را محکوم کرد. با این حال او گفت، حاضر است "بدون پیش شرط" با کیم جونگ اون،‌ رهبر کره‌شمالی دیدار داشته باشد تا برخی از مسائل میان دو کشور از جمله ربوده شدن اتباع ژاپنی حل و فصل شود.

خبرگزاری کی‌سی‌ان‌ای کره‌شمالی به نقل از سونگ ایل هو، سفیر این کشور برای روابط با ژاپن گزارش داد: نخست‌وزیر ژاپن که اکنون این چنین در مورد آزمایش پرتابه راکتی چندگانه فوق‌العاده بزرگ ما سر و صدا می‌کند که گویی یک کلاهک هسته‌ای در خاک ژاپن افتاده است، آدم ابله و احمقی است. آبه که سخنان نامناسبی درباره تدابیر مشروع دفاع از خود ما بر زبان آورده است، حتی نباید رویای ورود به پیونگ‌یانگ را در سر داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ■■■■

      از رفاه مردمش معلومه

    • بدون نام

      کار ژاپن به کجا رسیده است !؟ یک زمانی ابر قدرت جهان بود

    • بدون نام

      واقعا بلایی که آمریکا سر ژاپن آورد کافران سر امام ها نیاوردن اونوقت این ژاپن احمق شده رفیق آمریکا که البته از ترس هستش

    • آزاد

      راست میگه اگر احمق نخست وزیر ژاپن ،پس تو چی هستی ،کودن و دیکتاتور،جنایتکار،ژ اپن جز پیشرفته ترین کشورهای جهان با تکنولوژی بسیار بالا و بومی ،و درآ مدی بسیار بالاتر از صادر کنندگان نفت با صدور قطعات کامپیوتری،شما هم خود را دانا فرض کنید چون جلوی ابرقدرت جهان مقاومت کردید البته شما هاکه نه مردم بیچاره کشورهایتان،فثر و تحریم،انزوا نشانه حماقت است یا تعامل

    • بدون نام

      و سران کره شمالی زیر سطح فقر باهوش هستند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج