اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۲۵۶۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قلب پایتخت فاقد ایستگاه پایش آلودگی هوا است

عضو شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر منطقه ۱۲ فاقد ایستگاه پایش هوا است و از شهرداری می‌خواهیم احداث ایستگاه در این منطقه را در اولویت قرار دهد.

خبرگزاری ایلنا: عضو شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر منطقه ۱۲ فاقد ایستگاه پایش هوا است و از شهرداری می‌خواهیم احداث ایستگاه در این منطقه را در اولویت قرار دهد‌.

آرش حسینی میلانی در یکصد و هفتاد هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: تذکر من درخصوص قلب تهران، منطقه ۱۲ است که براساس پیگیری ها باید ایستگاه پایش هوا داشته باشد و مسئولان منطقه معتقدند کمبود بودجه در این زمینه مطرح است.

وی ادامه داد: در سال ۸۶، این ایستگاه که در سبزه میدان قرار داشته تعطیل شده است و اکنون لزوم توجه به آلودگی هوا و منطقه در شهر تهران مدنظر است که امیدواریم شهرداری روی آن کار کند.

میلانی تصریح کرد: باید به مساله آلودگی هوا توجه ویژه ای داشته باشیم و این پایش برای فرودگاه بین المللی امام خمینی نیز ضروری است.

عضو کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری افزود: در حال حاضر منطقه ۱۲ فاقد ایستگاه پایش هوا است و از شهرداری می‌خواهیم احداث ایستگاه را در اولویت قرار دهد‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج