adexo3
۹۲۳۹۰۸
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

قرار میلیاردی برای عامل تیراندازی در نازی آباد

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل تیراندازی در محله نازی آباد تهران خبر داد وگفت: از مخفیگاه این فرد شرور یک قبضه سلاح جنگی کشف و متهم با قرار میلیاردی روانه زندان شد.

خبرگزاری مهر: رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل تیراندازی در محله نازی آباد تهران خبر داد وگفت: از مخفیگاه این فرد شرور یک قبضه سلاح جنگی کشف و متهم با قرار میلیاردی روانه زندان شد.

سرهنگ رسول محبت در تشریح جزییات این خبر، اظهار داشت: اواخر هفته گذشته گزارشی در خصوص درگیری مسلحانه و تیر اندازی توسط تعدادی از اراذل و اوباش جنوب تهران در حوالی نازی آباد که منجر به ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان و اهالی محل شده بود دریافت کردیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت وارد عمل شدند و در تحقیقات موفق به شناسایی عامل تیر اندازی و در نهایت مخفیگاه وی در حوالی محله دربند شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی قضایی تیم عملیات این پایگاه در غروب روز گذشته هشتم آبان، موفق شدند فرد شرور را در حالی که قصد فرار داشت دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پایگاه هفتم این پلیس منتقل کنند.

محبت خاطر نشان کرد: از خودرو و مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت جنگی و بیش از۲۰ عدد فشنگ به همراه دو عدد خشاب مربوط کشف شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهم با قرار میلیاردی روانه زندان شد، تصریح کرد: پلیس هیچگونه اجازه به اراذل و اوباش و مخلان نظم امنیت نخواهد داد وشهروندان در صورت مشاهده موضوع را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با همکاران ما در میان بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جرم خیزترین نقطه ایران جنوب تهران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه حتما ولی اگه به شادگان بری نظرت عوض میشه

      • الناز واقعی

        این جانی را هم محو کنید لطفا

    • بدون نام

      خوبه اینجور اخبار خودتون هیچوقت تو اخبار داغ نیست هرچند باشه هم میفرماید جانی شهرستانی یا افغانی بوده

    • بدون نام

      فقط اعدام جواب میده

    • الناز واقعی

      اینم باید محو بشه

    • بدون نام

      بدون نام جهت اطلاع جنابعالی: تهران پرشده از شهرستانی و افغانی میدون خراسون سری بزنی دست میاد قدم به قدم افغانی هم برا خرید هم بساط کنار خیابون زدند .خوب یا بد به کنار؛ ولی ربطش نده ...؟اوایل شصت که نه بیکاری ونه تورم بوده میگن یکی بنام خسروشاهی دروازه ها رو باز کرد ......احتمالا فکر کرده خودش یوزارسیف هست ومیتونه همه را در پایتخت بیاره تاگندم بکارن.... !فقط پیش بینی نکرده بود که لیوان حدی داردو کل اب پارچ تو یه لیوان جانمیگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه تو راست میگی اینم بندازید گردن شهرستانیها و افغانیا ولی به شهر دیگه ای رسید فحش خور کنید مردمش و نتیجه ریختن همه امکانات تو تهران با پول و منابع جاهای دیگه میشه همین هم مهاجرت به اون شهر زیاد میشه همه مردمش متوهم و عقده ای میشن مثل تو لطفا ماجرای صرف پول نفت و گاز شمال و جنوب و معادن کشور به تهرانم تعریف کنید بد عاقبتی در انتظارتونه با این روحیه

    • بدون نام

      پارسا طولابی راست میگه ، چرا همش مخفیگاه مخفیگاه میکنن . یک خونه هست مثل بقیه خونه های شهر دیگه . تونل که توی زمین نکنده اونجا قایم بشه مثل سوراخ موش .
      هی مخفیگاه مخفیگاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج