adexo3
۸۷۴۳۳
۴ نظر
۵۰۱۷
۴ نظر
۵۰۱۷
پ

در ایران چند مداح داریم؟

مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در حال حاضر ۸۰ هزار هیئت مذهبی در کشور وجود دارد که از این بین، ۱۰ هزار هیت مختص به خواهران و ۳۰ درصد نیز به روستاها اختصاص دارد.

خبرگزاری مهر: مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در حال حاضر ۸۰ هزار هیئت مذهبی در کشور وجود دارد که از این بین، ۱۰ هزار هیت مختص به خواهران و ۳۰ درصد نیز به روستاها اختصاص دارد.

رضا معممی مقدم ابراز داشت: از آنجایی که هیئات مذهبی بسیار با اهمیت هستند برای مجوز فعالیت باید دارای مسئول هیات، مداح، واعظ ، مربی قرآن و مسئول فرهنگی باشند.

وی افزود: سیاست اصلی ما در سال ۹۳ برای هیئات تقویت ارکان هیئات و برگزاری اردو های آموزشی و تخصصی و میان تخصصی برای اعضا و مسئولین آنها است.

معممی مقدم ادامه داد: از دیگر برنامه ها در این حوزه در سال ۹۳ راه اندازی بانک اطلاعات تشکل های کل کشور در حوزه هیئت های مذهبی است.

وی عنوان داشت: در حال حاضر در کشور ۸۲ هزار مداح و چهار هزار انجمن اسلامی وجود دارد و همچنین حدود چهار هزار کانون فرهنگی، مردمی و تبلیغی وجود دارد که رویکرد اصلی ما در سال ۹۳ تخصصی کردن کانون های فرهنگی بر اساس شاخص های مختلف است .

مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: تلاش داریم کانون ها فرهنگی را به سمت مبارزه با جنگ نرم ،عرفان های نوظهور و تقویت حجاب و عفاف ببریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثه ریگ بیابون مداح ریخته اما دین و اعتقادات مردم هر سال کمتر میشه
      چون مداح سیاسی و هفتیر کش که برا پول مداحی میکنه نتیجه ای بهتر از اینم نداره!
      امیرالمونین تو نخلسون کار میکرد اونقدر که دستاش پینه میبست این اقایون هم با یه صدای خش دار و میکروفون تو یک ماه چند برابر یک کشاورز یا کارگر پول در میارن. کی گفته باید اینجوری باشه؟

      پاسخ ها

      • .....

        تو از کجا میدونی؟؟؟
        انقدر راحت تهمت نزنیم خواهشا

    • بدون نام

      آیا دراین کشورمرکزی هم هست که به شجره نامه های هزاران امامزاده رسیدگی نماید؟من فکرمیکنم بیش از1000امامزاده فرزندبلاواسطه امام موسی کاظم ع قیدگردیده است ؛وچه هزینه ها برای مرمت آستان انها خرج میشود.آیافکرکرده ایداین نوع کارها به جای دین گرائی جوانان به دین گریزی آنان منجرمیشود؟

    • علیش

      این اقا گفته هر هیئت باید مسئول فرهنگی داشته باشد از این 80هزارتا یکهزار مسئول فرهنگی داریم یا نه ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج