adexo3
۸۳۵۶۳۲
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

ساعت کار میادین میوه و تره بار یک سره شد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر استقبال روزافزون شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار گفت: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و در قالب طرح «استقبال از نوروز»، میادین و بازارها از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ بدون تعطیلی بین روز و یک سره خدمات رسانی می‌کنند.

خبرگزاری ایلنا: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر استقبال روزافزون شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار گفت: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و در قالب طرح «استقبال از نوروز»، میادین و بازارها از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ بدون تعطیلی بین روز و یک سره خدمات رسانی می‌کنند.

سید سعید راد افزود: اجرای طرح‌های مناسبتی در اسفندماه و ادامه عرضه محصولات طرح تنظیم بازار، ضرورت فعالیت مضاعف میادین و بازارهای میوه و تره بار در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان را دو چندان کرده است.

گفتنی است، پیش از این میادین و بازارهای میوه و تره بار بین روز و از ساعت ۱۳ تا ۱۴ و نیم به منظور صرف ناهار و انجام نظافت تعطیل می‌شدند که به دستور مدیرعامل این سازمان و برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان از امروز تا پایان اسفند، ساعت کار میادین و بازارها از ۸ صبح تا ۱۹ یک سره و بدون توقف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با کدوم پول

    • بدون نام

      زحمت کشیدی !!!، طبقه کسبه برای استفاده از فرصت ایام فروش حاضرند بدون خورد و خوراک و خواب شب و روز بدوند تا درین ایام با گران فروشی جیب مردم را هرچه خالی تر کنند .

    • بدون نام

      با چی خرید کنیم پول نداریم که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج