adexo3
۷۹۴۸۶۶
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

بخاری‌های جدید در راه مدارس

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از خریداری ۸۰۰۰ بخاری گازسوز «هرمتیک» برای مدارس مناطق سردسیر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از خریداری ۸۰۰۰ بخاری گازسوز «هرمتیک» برای مدارس مناطق سردسیر خبر داد.

مهراله رخشانی‌مهر در گفت‌وگویی درباره روند تجهیز گرمایشی مدارس با توجه به فرا رسیدن فصل سرما اظهار کرد: چند هفته پیش ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به مناطق سردسیر برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی فرستادیم.

وی افزود: ۶۰ درصد مدارس ما از حیث تجهیزات گرمایشی ایمن شده‌اند و سیستم استاندارد دارند و تجهیز ۴۰ درصد مابقی نیز در دستور کار است. رقمی که تخصیص یافت خوب بود و به‌زودی ۶۰ میلیارد تومان دیگر هم ابلاغ می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه سیستم نوینی موسوم به بخاری‌های «هرمتیک» هم وارد مدارس می شوند گفت: این سیستم‌های گرمایشی گاز سوز هستند. البته مناطقی در برخی استان‌ها چون خوزستان و سیستان و بلوچستان گاز ندارد و بخاری نفتی باید مستقر شود اما برای مناطق سردسیری چون اردبیل از این بخاری‌های جدید هم استفاده می‌کنیم.

رخشانی مهر از خریداری ۸۰۰۰ بخاری هرمتیک خبر داد و افزود: هرمتیک، نوعی بخاری گازسوز است که بدنه‌اش فلزی نیست و دست را نمی‌سوزاند و مهم تر آنکه اکسیژن محیط را نمی‌گیرد و به لحاظ فنی بسیار خوب و کارآمد است.

وی افزود: کارخانه‌های مختلفی این بخاری‌ها را تولید می‌کنند که از حمایت خوب دولت برخوردارند و دولت بابت این بخاری‌ها یارانه می‌دهد. اولین بار است که این بخاری‌ها را برای مدارس خریداری می‌کنیم و استفاده از آنها هم در دستور کار قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سا ل ها می گذرد ام چنین وسایلی را حتی در نمایشگاه هم به چشم ندید ه ایم من که دارم بازنشته می شوم جز شعار توی این سالها چیزی ندیده ام خدا به داد ایندگان برسد .

    • علی

      تو این مدت چهل سال گذشته چی؟ کی تاوان و رنج و درد سوختگی دختران شین آبادی رو درک می کنه و میفهمه، باهاشون چه برخوردی شد. شصت میلیارد تومان بابت هشتصد بخاری و....؟ مطمعنا اگه همین مبلغ دقیقا صرف ایمن سازی بشه و میشد تو این چهل سال، الان مجهز ترین مدارس تو دنیا داشتیم. حداقل دو سومش تو مسیر اداری و مالی و... اختلاس میشه و گرنه وضعیت مدارسمون این نبود. الان دارن از مردم پول جمع می‌کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج