adexo3
۷۶۶۲۵۱
۱۹ نظر
۵۰۵۵
۱۹ نظر
۵۰۵۵
پ

معمای مرموز قتل مرد جوشکار در هاله‌ای از ابهام

قضات دادگاه پرونده زن جوانی را که متهم است با همدستی یک مرد میوه‌فروش شوهرش را به قتل رسانده است از موارد لوث شناخته و از خانواده مقتول خواستند ۵۰ نفر را برای اجرای مراسم قسامه به دادگاه بیاورند.

روزنامه ایران: قضات دادگاه پرونده زن جوانی را که متهم است با همدستی یک مرد میوه‌فروش شوهرش را به قتل رسانده است از موارد لوث شناخته و از خانواده مقتول خواستند ۵۰ نفر را برای اجرای مراسم قسامه به دادگاه بیاورند.

رسیدگی به این پرونده جنجالی از ۳۱ شهریور سال ۹۲ و زمانی شروع شد که مأموران پلیس ملارد در جریان مرگ مرموز مرد جوانی قرار گرفتند که از پنجره خانه‌اش آویزان شده بود. کارآگاهان جنایی به تحقیق از همسر مقتول پرداختند.

همزمان پزشکی قانونی به دستور بازپرس پرونده مأمور رازگشایی مرگ این مرد شد و خیلی زود دریافتند که وی ابتدا با مواد سمی، نیمه جان و سپس خفه شده است.همین کافی بود تا همسر وی بازداشت شود و پرده از جنایت زنانه بردارد. کلثوم در بازجویی‌ها گفت: همسرم جوشکار بود و برای کار به شهرستان‌های مختلف می‌رفت.

در این مدت او به تصور اینکه من با مرد میوه فروش محل ارتباط دارم به ما ظنین شد و یک روز آن مرد را به‌خانه کشاند و تحت شکنجه قرار داد.دو سال از این ماجرا گذشت؛ مروت - مرد میوه فروش - به من پیشنهاد داد که همسرم را به قتل برسانیم. به‌خاطر همین یک داروی سمی به من داد و گفت داخل غذای شوهرت بریز! شب حادثه من دارو را داخل غذای او ریختم. نیم ساعت بعد مروت به خانه‌‌مان آمد.

زمانی که شوهرم بی‌هوش بود مروت با گذاشتن بالش روی صورتش او را خفه کرد و سپس با کمک هم با طنابی وی را از پنجره خانه‌مان حلق آویز کردیم تا وانمود کنیم دست به خودکشی زده است. با اعترافات زن خیانتکار، مروت نیز خیلی زود دستگیر شد. این مرد در بازجویی‌ها ادعای بی‌گناهی کرد.

ادعاهای این مرد در حالی است که همه شواهد و مدارک قانونی حاکی از آن است که مروت با همدستی کلثوم، فرود را به قتل رسانده‌اند. این زن و مرد جنایتکار در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان‌زاده و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند. ابتدای جلسه، پدر و دو کودک قربانی تقاضای قصاص کردند.

مروت وقتی برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: قتل را قبول ندارم اما به خانه قربانی رفت و آمد می‌کردم چرا که با او دوست بودم و به وی ۳۰ میلیون تومان قرض داده بودم.

او برای اینکه طلب مرا برنگرداند با همدستی همسرش مرا در خانه‌شان تحت شکنجه قرار داد. من او را نکشته‌ام و بی‌گناهم. کلثوم نیز در آخرین دفاع گفت:‌ اعترافات خودم را پس می‌گیرم. آن زمان برادر شوهرم مرا تهدید کرد که اگر قتل همسرم را به گردن نگیرم او فیلمی را که از رابطه پنهانی من با مروت دارد در بین اقوام پخش خواهد کرد. من نیز از ترس آبرو به دروغ گفتم که شوهرم را با همدستی مروت به قتل رسانده‌ام.

باور کنید صبح روز حادثه وقتی از خواب بیدار شدم با جسد حلق‌آویز همسرم روبه‌رو شدم. او خودکشی کرده بود.پس از بررسی‌های مختلف قضات دریافتند که این پرونده از موارد لوث است بنابراین از اولیای دم خواستند برای اجرای مراسم قسامه پنجاه شاهد به دادگاه بیاورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نظر

      پرونده ازسال۹۲مواردلوث میشه دیگه!!!!!!

    • پارسا طولابی

      اگه با کرومیوم فروش ارتباط نداشتی وشوهرت شکاک بود چرا میگی برادر شوهرم گفت اگه قتل روگردن نگیری فیلم رابطه با میوه فروش روتو شبکه مجازی پخش میکنم قسامه چرا خودش میگه رابطه دارم رابطه هم یعنی شراکت درقتل

    • روحانی

      همیشه پای یک زن در نابودی مردان در میان است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب اره مردان عقل و شعور و فهم ندارن بایدم همه جا پای زن باشه چه موفقیت چه نابودی
        مردان عروسک های کوکی بدون اختیار و اراده هستن
        موجودات زبون و ضعیف که کاری جز حرف پوچ و توخالی ازشون برنمیاد
        اگر به مردی برخورد ربطی به من نداره شما خودتان همچنین تفکری رو القاع می کنید با گفتن جمله زیبای همیشه پای زن در میان است

    • گندم مجیدی .♡.♡پونک قزوین

      اصن معلوم نبود چی بود ؟چی شد ؟ دروغه یا راست ؟

    • بدون نام

      مروت فروت کلثوم اینا مال کجا بودند؟!!!!

    • رز

      میگه نگشتم دیگه خودش مرده ی نر بوکندو کمتر مهم نیست هزاران هزار نر داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه نرا خیلی در حقت نری کردن

      • بدون نام

        فک کنم خیلی کلفت بوده

      • بدون نام

        از نر جز افتخار به نرینه گیش کار دیگه ای برنمیاد

        برترین ها متأسفم براتون که حتی در حد رسانه های زرد هم نیستید
        دارین جزو سایت های هرزه میشین

    • بدون نام

      یه روز خوندم کاربری گفت بو قلمون... هستند ملت ایران ! اونروز نفهمیدم ولی تو این مدت متوجه شدم هر چه بنویسند براساس همان گاهی به مقتول هم توهین میکن .کلا به دروغ نویسی رو اوردند شما هم پیروی.

    • بدون نام

      اقایون این فامیل ماست خبرشون هم درسته 50 نفر خواستن از اقوامش قسم بخورن که این اهل خودکشی نبوده ولی از اینش تعجب دارم که چرا پزشک قانونی اون موقع مرگشو بر اثر داروی بیهوشی اعلام کرده چرا دوباره بعد 5 سال چوب میذارن پای پرونده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر محترم و عزیز 21/54 لطف بفرما اگر این قضیه صحت داشته چطوری قاتل را تشخیص ندادند و یکی هم اهل کجا بودند که راحت این حکم را پذیرفتند، و قاتل را رها کردند

    • بدون نام

      یعنی کلا با پول چوب میذارن لای پرونده. ما خودمون کلا از قضیه پرونده خبر داریم فقط به هر طریق با پول میخوان بشورنش فیلم دو نفرو شوهرش با دوربین مخفی گرفته بود اومده بود تو خونشون الانم دارن فیلمشو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر عزیز و گرامی 21/58 یعنی کی ها فیلم دارند از آنها شاید فیلم مربوط به یک وقت یا زمان دیگری بوده، مگر هنگام قتل فیلم گرفتن؟؟ مثل اینکه برادر مقتول فیلم مروت و کلثوم را گرفته که شوهر کلثوم این میوه فروش یا مروت را میاره خونه و شکنجه اش میده، اما چطوری با کلثوم کاری نداشته، این احتمالآ در حد یک شایعه کوچک بوده که زن از کشته شدن در رفته،

    • مهدی

      چه اسامی مستعار ساختگی خنده داری....مروت، کلثوم.....خخخخخخ

    • مهدی

      چه اسامی مستعار ساختگی خنده داری....مروت، کلثوم.....خخخخخخ

    • م ع

      کاربر 23.32 و کاربر23.39 عزیزم شوهرش به زنش مشکوک میشه تو خونه دوربین جاسازی میکنه بعد که قضیه رو میشه زنشو شکنجه میده و طرف را میکشونه خونشون بعد اینقد میزنه کتک میزنه فکر میکنه طرف مرد میبره میندازه بیرون بعد چجوری بوده طرف نمرده بوده به هوش میاد بعد یک ماهی طرح کشتن شوهر زنه را برنامه ریزی میکنن شوهرش هم میخواسته ابروش نره به زنش گفته بوده بی سرو صدا بره طلاقشو خودش بگیره اونا هم نقشه کشتنشو کشیده بودن دوتا بچه هم دارن الان بچه هاشون بزرگ شدن حالا نزدیک به 5 ساله زن و مرد قاتل میگن ما نکشتیم ما از ترسمون اعتراف کردیم خلاصه با پول دارن بی قانونی میکنن میخوان یه جوری خودشونو تبرعه کنن تا حدودی هم موفق بوده اند

    • م ع

      عزیزم فیلم را شوهرش از طریق دوربین مخفی از زنش و اون طرف گرفته بود یعنی تو خونه جاسازی کرده بود فهمیده بود که اون مرده میاد خونه اینا حالا گرفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج