adexo3
۷۶۳۲۳۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

لیبرمن: توافق با حماس ممکن نیست

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با رد احتمال حصول توافق آتش‌بس با گروه‌های مقاومت در نوار غزه، تاکید کرد که تنها توافق، واقعیات میدانی است.

خبرگزاری فارس: «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) مدعی شد که رسیدن به توافق آتش‌بس با جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه ممکن نیست.

لیبرمن طی بازدید از شهرک صهیونیست‌نشین «کیسوفیم» در نزدیکی نوار غزه، گفت: «من در (مذاکرات) توافق (آتش‌بس) دخیل نیستم زیرا اعتقادی به آن ندارم و تنها توافق، واقعیات میدانی است».

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحرونوت» وی با بیان اینکه تنها هدف حماس نابودی اسرائیل است، افزود: «و آنها می‌دانند که تا زمان حل نشدن مسئله اسرائیلی‌های مفقود شده در نوار غزه، هیچ پیشرفت و توافقی حاصل نخواهد شد».

این در حالی است که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشتر گفته بود برای حصول آتش‌بس در حال مذاکره با مصر، سازمان ملل و جامعه جهانی هستند (+). روزنامه هاآرتص چند روز قبل جزئیاتی از توافق احتمالی بین صهیونیست‌ها و مقاومت در غزه منتشر کرده بود.

طی ماه‌های اخیر، وضعیت نوار غزه به دلیل تداوم خشونت و حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان معترض در جریان تظاهرات بزرگ راهپیمایی بازگشت در مناطق مرزی و همچنین پدیده بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا تشدید و متشنج شده است.

بامداد پنجشنبه ۱۸ مرداد گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه، در واکنش به حملات هوایی شدید جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی به این منطقه، بیش از ۲۰۰ راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه شلیک کردند. در حملات صهیونیست‌ها به غزه، سه نفر از جمله یک مادر و طفل خردسالش، به شهادت رسیده و ۱۱ نفر زخمی شدند.

در یک ماه اخیر چندین بار گزارش‌های مختلفی مبنی بر حصول توافق آتش‌بس بین گروه‌های مقاومت در نوار غزه و ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده بود که هر بار یکی از طرفین یا آن را تکذیب می‌کرد یا با تبادل آتش، نقض می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      با حماس توافق نمی کنید!!!!شما به دست همان حماس نابود خواهید شد زیرا آنها اصالت دارند ولی شماها پایتان رو پوست خربزه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج