adexo3
۷۵۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

محاصره ۴ قمه‌کش از سوی ۵ بنز پلیس

وقتی خودروی پلیس امداد به این دزدان نزدیک شد ماموران دیدند که آنان با بیرون کشیدن قمه‌هایشان دستان خود را از پنجره بیرون آورده و به قدرتنمایی خنده‌آوری دست می‌زنند

۴ جوان تبهکار که با پرسه زدن در خیابان‌های مرکز پایتخت به شکار طعمه‌هایشان برای زورگیری می‌پرداختند در محاصر ۵ بنز پلیس افتادند.

طرح مهار برای دستگیری این ۴ دزد زمانی در دستور کار قرار گرفت که مردی سراسیمه خود را به ماموران یگان امداد تهران رساند.

ساعت ۱۰:۴۵ شب دوشنبه ۱۷ مردادماه سال جاری بودکه مردی وحشت‌زده و ناراحت در تقاطع خیابان‌های سهروردی و مطهری خود را به پلیس رساند. این مرد با پیاده شدن از پراید خود به ماموران اطلاع داد ۴ پسر جوان سوار بر خودروی پژوی یشمی ۴۰۵ سد راه حرکت وی شده‌اند.

وی که هنوز ترس در صدایش دیده می‌شد، گفت: همگی قمه در دست داشتند وقتی دیدم جانم در خطر است همه مدارک و پولم را دزدیدند و فرار کردند.

ماموران که شنیدند این زورگیری دقایقی پیش رخ داده است مشخصات خودروی دزدان را به خودروهای گشتی اطلاع دادند و خود نیز به جست و جوی خیابانی پرداختند. ۲۰ دقیقه بیشتر طول نکشیده بود که ماموران یگان امداد با دیدن دزدان در تقاطع خیابان بهشتی به آنها دستور ایست دادند اما راننده با بی‌اعتنایی پا روی گاز گذاشت و با سرعت و حرکات خطرناک و مارپیچ سعی در فرار کرد.

با فرار دزدان به بزرگراه رسالت، خودروی پلیس نیز به تعقیب آنان پرداخت و همزمان خودروهای دیگری از پلیس نیز وارد عمل شدند تا مانع فرار زورگیران قمه‌کش شوند.

وقتی خودروی پلیس امداد به این دزدان نزدیک شد ماموران دیدند که آنان با بیرون کشیدند قمه‌هایشان دستان خود را از پنجره بیرون آورده و به قدرتنمایی خنده‌آوری دست می‌زنند.

۴۵ دقیقه بعد، پس از شلیک تیر هوایی از سوی پلیس، خودروی دزدان قمه‌کش در محاصره ۵ خودروی بنز پلیس یگان امداد گرفتار شد. ۴ پسر شرور باز هم از اقدامات عجیب دست نکشیدند و با پیاده شدن از خودرو سعی داشتند با ماموران درگیر شده و پا به فرار بگذارند که خلع سلاح شده و به دام افتادند.

در همان دقایق نخست مشخص شد که ۴ دزد بچه‌محل بوده و حسن، مجتبی، محمدرضا و علی (۱۹ تا ۲۳ ساله) هستند.

در بازرسی از خودروی دزدان همه وسایل و پول‌های سرقتی راننده پراید پیدا و به وی که در محل دستگیری حضور داشت تحویل داده شد. بنا به این گزارش، با دستور دادیار پرونده، این ۴ زورگیر خیابانی در اختیار پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند تا جزئیات اقدامات تبهکارانه‌شان فاش شود.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

محاصره 4 قمه‌کش از سوی 5 بنز پلیس


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج