adexo3
۷۴۷۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

تمسخر حدیث نبوی در "خاتون" ایران

در پی انتشار ویژه‌نامه خاتون، كه مطالبی مسئله‌دار و ضدارزش در آن به چاپ رسیده و باعث رنجش دانشمندان دینی، مردم باایمان و غیور ایران شده است به این ویژ‌ه‌نامه مراجعه كردم و ازجمله در صفحه ۵۳ در ستونی با عنوان "تكمیل دین" دیدم كه بسیار متاسف شدم.

در پی انتشار ویژه‌نامه خاتون، كه مطالبی مسئله‌دار و ضدارزش در آن به چاپ رسیده و باعث رنجش دانشمندان دینی، مردم باایمان و غیور ایران شده است به این ویژ‌ه‌نامه مراجعه كردم و ازجمله در صفحه ۵۳ در ستونی با عنوان "تكمیل دین" دیدم كه بسیار متاسف شدم.

نویسنده در ۱۰ برداشت، مطالبی طنزگونه و با استهزاء در ذیل تعالیم اسلامی كه خود نویسنده اقرار كرده است ولی در واقع ذیل كلام نورانی پیامبر(ص) آورده است كه باید گفت جای بسی شرمساری است.

با پول ملت مسلمان، بر علیه كلام بنیان‌گذار مكتب اسلام آن هم سخنی كه یكی از مجرب‌ترین احادیث برای جوانان در طول تاریخ می‌تواند به حساب آید كه: "اگر كسی ازدواج كرد نیمی از دین خود را حفظ كرده و مراقب نیم دیگر از دین خود باشید" - را باده برداشت به شوخی و تمسخر گرفته كه به این آسانی نباید از آن گذشت. و قطعا اینگونه برخورد با دستورات دین و نصایح پیامبر(ص) شاید آغاز راه باشد برای اداره‌كنندگان این نشریه ولی بی‌تردید پایان راه نیست.

ما در كشوری زندگی می‌كنیم كه افتخار داریم بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام‌(ره) نسبت به سلمان رشدی حكم ارتداد دادند زیرا وی مقدسات را به مسخره گرفته بود؛ حال آیا باید شاهد چنین حركتی از ناحیه به ظاهر خودی‌ها باشیم؟ ولی در باطن خدا می‌داند كه این قلم بدستان با چه اهداف شومی این مقاله را نوشته و یا آنها كه از این منبع این مطلب موهن را گرفته و در این نشریه آورده‌اند نسبت به سایر دستورات دین چه نقشه‌هایی را در سر می‌پرورانند... اما چون ممكن است همه خوانندگان نتوانند دسترسی به ویژه‌نامه خاتون و یافتن این مطلب موهن داشته باشند به یكی از تعریض‌هایی كه به حدیث پیامبر(ص) شده است اشاره می‌كنم. در این تعریض،‌ كه ساده‌ترین مورد آنست گفته شده: "یعنی اگر دو تا زن بگیریم دینمان كامل كامل می‌شود؟!"

از آوردن برداشت‌های دیگر به خاطر قداست حدیث معذورم. امیدواریم مسئولان محترم در برخورد با این حركت ضددینی آن هم در ماه رمضان كوتاه نیایند كه انتظار به حق همه مومنین روزه‌دار می‌باشد.

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تمسخر حدیث نبوی در "خاتون" ایران


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غضنفر

      بیشترمطالب شمابدون عکس هستندوهیچ زیبایی ندارند

    • ziba

      اگر ازدواج کرد فعلا که کسی ازدواج نمیکنه اگه هم کرد سه سوته پشیمون میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج