adexo3
۷۴۲۷۳۳
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

کاهش چشمگیر خاموشی‌ها با تغییر ساعات اداری

سخنگوی صنعت برق گفت: با تغییر ساعات اداری و همراهی مردم علی‌رغم گرم شدن هوا خاموشی‌ها در پایتخت با کاهش چشمگیری مواجه بوده است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی صنعت برق گفت: با تغییر ساعات اداری و همراهی مردم علی‌رغم گرم شدن هوا خاموشی‌ها در پایتخت با کاهش چشمگیری مواجه بوده است.

محمودرضا حقی‌فام با بیان این‌که عملکرد چند روز اخیر مشترکان در نحوه مصرف موجب شد تا بتوانیم خاموشی‌ها را تا حد زیادی دور بزنیم، اظهار کرد: این مساله که تغییر ساعات ادارات به طور دقیق چه اندازه در کاهش خاموشی تاثیرگذار بوده موضوعی قابل بررسی است.

وی افزود: باید یک روز با درجه حرارت مشابه با امروز در نظر گرفته شود و با ارزیابی تغییرات حاصل شده بتوان یک درصدی را از کاهش خاموشی‌ها به منظور تغییر ساعات اداری اعلام کرد.

سخنگوی صنعت برق با بیان این‌که نه تنها در تهران بلکه در سراسر کشور نیز با همراهی مردم میزان خاموشی‌ها کاهش یافته است، ادامه داد: امیدواریم که همکاری مشترکان در این راستا ادامه داشته باشد تا بتوانیم دوره پیک را با کمترین خاموشی پشت سر بگذاریم.

حقی‌فام در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد تغییر ساعات شروع کار ادارات تا آخر شهریورماه ادامه داشته باشد؟ گفت: هفته آینده باید گزارش خاموشی‌ها به استانداری ارائه و پس از آن در مورد این مساله تصمیم‌گیری شود.

بر اساس بخشنامه استاندار تهران، ساعت کار ادارات مستقر در استان تهران به استثناء مراکز خدمات‌رسان تا پایان تیر ماه سال جاری از ساعت ۶ شروع می‌شود و ساعت ۱۴ پایان می‌یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیر

      صادرات به ترکیه وعراق چطوره بندگان خدا گناه داره قطع نشه!؟

    • بدون نام

      عقل کل ها،بجای عقب وجلو بردن ساعتها که بعضا منجر به خرابی ساعت میشود.اعلام کنید در ایام طولانی روز سال یکساعت یادوساعت زودتر کار را شروع کنید.

    • بدون نام

      اصلا ساعت کاری را هم دو ساعت کنید هیچ اتفاقی تو ادارات نمی افتاد چون کار مفید کارمندان دولت مجلس روزی دوساعت هم نیست!! باور ندارید دانشجویان بررسی کنند!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا ساعت 24 شب هم برای ما قطع شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج