adexo3
۷۳۶۳۵۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

انگیزه مرموز برای قتل در نیمه‌شب

پلیس در تلاش است تا انگیزه جوانی را از کشتن صاحب یک ساندویچ‌فروشی کشف کند. به گزارش خبرنگار ما، خبر کشف جسد مردی مقابل مغازه ساندویچ‌فروشی ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه هفته گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو اعلام و با حضور مأموران در محل کشف جسد و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متعلق به مردی حدودا ۶۵ساله است که بر اثر جراحات شدید ناشی از اصابت جسم تیز روی قسمت سینه به قتل رسیده است.

روزنامه شرق: پلیس در تلاش است تا انگیزه جوانی را از کشتن صاحب یک ساندویچ‌فروشی کشف کند. به گزارش خبرنگار ما، خبر کشف جسد مردی مقابل مغازه ساندویچ‌فروشی ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه هفته گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو اعلام و با حضور مأموران در محل کشف جسد و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متعلق به مردی حدودا ۶۵ساله است که بر اثر جراحات شدید ناشی از اصابت جسم تیز روی قسمت سینه به قتل رسیده است.

کارآگاهان پلیس آگاهی بعد از اطلاع از این قتل وارد عمل شدند و هم‌زمان با شناسایی مقتول که دقیقا مقابل مغازه‌اش به قتل رسیده بود، در تحقیق از خانواده او اطلاع پیدا کردند جوانی حدودا ۳۰ساله به نام بهروز ساعت ۱۲ روز ۱۴ خرداد پس از ضرب‌وشتم شدید مقتول و مجروح‌کردن وی از ناحیه سر تلاش داشت با مواد اشتعال‌زا ساندویچی را آتش بزند که با حضور همسایگان و کسبه موفق به این کار نشد و از محل متواری شد. کارآگاهان هم‌زمان با شناسایی «بهروز» به‌عنوان فردی که با مقتول دارای سابقه اختلاف و درگیری شدید بود، به بررسی تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته مغازه ساندویچ‌فروشی و چند واحد تجاری در هم‌جواری محل کشف جسد پرداختند و موفق به شناسایی تصویر بهروز به‌عنوان عامل جنایت شدند.

این تصاویر نشان می‌داد مرد جوان در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد هم‌زمان با خروج مقتول از مغازه ساندویچ‌فروشی به وی حمله‌ور شده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است. متهم حین تردد با یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ در خیابان دماوند دستگیر و در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب جنایت شد، اما پس از مشاهده شواهد و دلایل انکارناپذیر به‌ویژه تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته اعتراف و به ارتکاب جنایت اقرار کرد، اما تاکنون درباره انگیزه خود سکوت کرده است. سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران صادر شده و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص‌شدن انگیزه ارتکاب جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انگیزه و جزئیات باشه برای بعد و شبکه های اجتماعی!! احتمالا مدیر همشهری ( مرتضی حاجی) که گفته روزنامه سوده باید باشه و بقیه ش سانسور کرده ! بی ارتباط نباشه. شک کردم که خبر قتل و دستگیری قاتل وانگیزه هر خواننده یی هم میدونه چه برسه پلیس ولی مشکل داریم و بی اعتمادی و منابع مالی ...درخبررسانی!

    • بدون نام

      اعلام جزئیات کامل حادثه مترو شهدا + عکس.! به گفته یکی از شاهدان خانمی ۲۸ ساله قصد خودکشی نداشته و بنظر تعادلش بهم خورده و در گودال افتاده .نه کم ونه زیاد همین مقدارباعکس قطار همین! بقیه رو قضاوت کنید اشکال از افکار روزنامه هست وگرنه انگیزه قتل نهایت برفرضیه اولیه پلیس ثبت میشه!! روسیه راننده که اولین برخورد در جام جهانی رو داشت سریع رسیدگی و دو ماه زندان محکوم شد چون مست بوده ! اگر ایران بود چقدر اماواگر وشرط و شروط برای مصاحبه و غمزه اومدن......

    • گندم مجیدی .♡..♡پونک قزوین

      .. فقط امیدوارم هرچه زودتر اعدامش کنین ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج