adexo3
۷۲۶۲۲۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تامین امنیت کامل برای مراسم ارتحال امام (ره)

فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ با بیان اینکه آماده تامین امنیت مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) هستیم، گفت: به مردم اعلام می کنیم هرگونه اقدامی را در نطفه خفه خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ با بیان اینکه آماده تامین امنیت مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) هستیم، گفت: به مردم اعلام می کنیم هرگونه اقدامی را در نطفه خفه خواهیم کرد.

سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران و فرمانده قرارگاه شهید فهمیده ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نشست خبری که صبح امروز (شنبه) برگزار شد، گفت: قرارگاه شهید فهمیده مسئولیت برگزاری مراسم ارتحال امام را برعهده دارد.

وی ادامه داد: در خصوص مسائل امنیتی شرایط بسیار خوب است و اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد. آماده تامین امنیت مراسم هستیم و این اقدام از مرزها شروع شده و به مردم اعلام می‌کنیم هر گونه اقدامی را در نطفه خفه خواهیم کرد.

فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ با بیان اینکه زائران این مراسم از ۹ استان خواهند آمد، تصریح کرد: آمادگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه مراسم وجود دارد و برنامه‌ها از ماه‌های قبل طراحی شده است.

وی ادامه داد: راهنمایی و رانندگی شرایط را برای استقرار اتوبوس‌های زائران فراهم کرده و مراسم در راس ساعت ۱۷ آغاز و با سخنرانی مقام معظم رهبری پایان می‌یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      یکی نیست بگه آخه چرا روز ارتحال امام جاده های شمال شلوغ میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج